automasaż

Jak pozbyć się zmarszczek i kurzych łapek za pomocą masażu?
szyszunia - specjalista Tipy.pl

Jesteś zadbaną czterdziestolatką. Używasz korektora i pudru, ale zmarszczki, zwłaszcza te mimiczne, z pewnością coraz trudniej ci zatuszować. Nie martw się, choć nie na wszystko mamy wpływ, istnieje wiele domowych sposobów na spłycenie bruzd i kurzych łapek. Jeśli zmarszczki pojawiły się niedawno, możesz spróbować spłycić je przy pomocy automasażu. Może się jednak okazać, że nie obejdzie się bez wizyty w gabinecie kosmetycznym.
1
Powstawanie zmarszczek związane jest nie tylko z wiekiem, ale także z mimiką. Kurze łapki często są widoczne już u osób młodych, a z wiekiem się utrwalają i stają coraz wyraźniejsze. W późniejszym okresie życia tworzenie się zmarszczek wynika z utraty jędrności skóry spowodowanej niedoborem kolagenu i elastyny.
2
Powstawanie zmarszczek możemy opóźnić lub powstrzymać, wykonując regularnie masaż twarzy. Rozluźnia on mięśnie i sprawia, że skóra staje się gładsza.
3
Nie oczekujmy jednak natychmiastowych efektów. Codziennie wieczorem, np. w czasie aplikacji kremu, albo leżąc w łóżku, gładźmy i lekko oklepujmy całą twarz. Koncentrujmy się głównie na miejscach, w których powstają zmarszczki mimiczne.
4
Masaż nie tylko wygładza cerę, ale pobudza także do produkcji kolagenu i elastyny. A to z kolei zwiększa jędrność i elastyczność skóry. Na utrwalone zmarszczki pomogą zabiegi w gabinecie kosmetycznym, np. wypełnianie kwasem hialuronowym.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

henryka-fika
25.07.2014
Codziennie przed spaniem nakładam zamiast kremu olejek (wolę tłustsze konsystencje) i wykonuję chwilę masaż twarzy. Albo to tylko wrażenie albo to się dzieje na prawdę - ale moja skóra to bardzo lubi i wygląda świeżo, promiennie i jakoś tak gładko! Każdemu to polecam! 5 minut wieczorem (np. oglądając telewizję) a buzia odwdzięczy wam się młodym wyglądem!