ból stawów

Domowe sposoby na ból stawów

interion - specjalista Tipy.pl
ból stawów
1 z 9

Ból stawów skutecznie uniemożliwia wykonywanie codziennych czynności. Zamiast sięgać po niepozbawione skutków ubocznych tabletki z apteki oraz maści o działaniu przeciwbólowym i przeciwzapalnym, wypróbuj kilka domowych, zupełnie naturalnych metod, które przyniosą ci ulgę w bólu. Zdziwisz się, jak niewiele potrzeba, by znów móc funkcjonować jak dawniej.

1

Napar z czarciego pazura 1 łyżeczkę korzenia czarciego pazura zalej 1/2 filiżanki wrzątku. Odstaw na noc. Przecedź i pij przed posiłkami filiżankę naparu.

2

Kąpiel rozmarynowa 50 g siekanych liści rozmarynu zagotuj w 1 l wody. Chłodny odwar wlej do wanny wypełnionej wodą. Kąp się 15 minut.

3

Kąpiel sosnowa Kilkanaście młodych pędów sosnowych lub 2-3 garście igliwia włóż do garnka i zalej 2-3 litrami wody. Przykryj i gotuj na małym ogniu ok. 10 minut. Następnie odstaw na 15 minut i przecedź do wanny wypełnionej wodą (o temperaturze ok. 37ºC) do 1/3 jej wysokości. Pozostań w takiej kąpieli 10-20 minut. Kąpiel zmniejsza bóle reumatyczne, ma działanie moczopędne i uspokajające.

4
art/2014/19817_PKXwK1.jpg

Nalewka z bursztynu Dwie łyżki drobnych, najlepiej niepolerowanych bursztynów i wsyp do butelki. Zalej szklanką spirytusu. Odstaw na dwa tygodnie, a gdy nalewka nabierze złocistego koloru, wcieraj ją przez chwilę w bolące stawy. Stosuj codziennie, przez całą wiosnę.

5
art/2014/19817_xR2Znn.jpg

Spirytus imbirowy Wymieszaj w słoju 2 łyżki suszonego imbiru i 200 ml spirytusu. Zamknij i odstaw na 7 dni, codziennie potrząsając słojem. Po tym czasie nalewkę przefiltruj i raz dziennie smaruj nią chore i obolałe nogi i stawy.

6
art/2014/19817_zp00Of.jpg

Mikstura z czarnej rzepy Do szklanki soku z czarnej rzepy dodaj łyżkę miodu, kieliszek wódki i łyżeczkę soli. Wymieszaj. Wypijaj po łyżce stołowej przed snem.

7
art/2014/19817_Abpu0v.jpg

Okłady z gorczycy Łyżkę białej gorczycy zmieszaj z łyżką mąki. Zalej taką ilością wrzątku, by powstała gęsta papka. Ciepłą rozsmaruj na gazie i połóż na bolące miejsce. Trzymaj przez 10 minut.

8
art/2014/19817_oeWAjo.jpg

Kuracja żelatynowa Przez trzy miesiące jeden lub dwa razy w tygodniu rozpuszczaj w wodzie dwie łyżeczki żelatyny i pij ten roztwór. Szybko odczujesz zdecydowaną poprawę.

Strona 1 z 9

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane