jajka

Jak zrobić nalewkę z jajek na osteoporozę?

interion - specjalista Tipy.pl
jajka
1 z 7
Czy wiesz, że co roku twoja masa kostna ulega zmniejszeniu od półtora do trzech procent? Ten postępujący proces powoduje, że w kościach ubywa wapnia, a ich struktura zaczyna przypominać sitko. Pierwszym sygnałem, że mamy osteoporozę, nie musi być złamanie kończyny. Często zaczyna się niewinnie, od bólu pleców w odcinku lędźwiowym. Jak uchronić się przed chorobą? Jak zatrzymać jej postęp, jeśli zostanie wykryta? Skutecznym remedium na osteoporozę okazuje się być... nalewka z jajek. Przepis na nią znajdziesz poniżej.
P

10 wiejskich jajek o jasnych skorupkach, 3 kg cytryn, 1 litr koniaku, słoik miodu (najlepiej litrowy, ale może być mniejsza ilość)

1
nalewka z jajek na osteoporozę - krok 1
Przygotuj dziesięć jajek wiejskich o jasnych skorupkach. Wyszoruj je całe i włóż do słoja.
2
nalewka z jajek na osteoporozę - krok 2
Następnie zalej je sokiem wyciśniętym z trzech kilogramów cytryn (jajka powinny być w nim całkowicie zanurzone). Przykryj słój lnianą ściereczką i wstaw do lodówki na dziesięć dni.
3
nalewka z jajek na osteoporozę - krok 3
Po tym czasie jaja, których skorupki zdążyły zmięknąć, przetrzyj (w całości) przez sito do dużego naczynia.
4
nalewka z jajek na osteoporozę - krok 4
W osobnej misce wymieszaj litr koniaku i litrowy słoik miodu. Gdy obie masy będą jednolite, wymieszaj je. Otrzymany płyn przelej do butelek.
5
nalewka z jajek na osteoporozę - krok 5
Aby terapia była skuteczna, łyżkę "ajerkoniaku" trzeba pić trzy razy dziennie na pół godziny przed posiłkiem. Kurację należy powtarzać przynajmniej dwa razy w roku.
6
nalewka z jajek na osteoporozę - krok 6
Mikstura przyrządzona według recepty doktor Jadwigi Górnickiej to przede wszystkim cenne źródło łatwo przyswajalnego wapnia. Stosując tę terapię przez dłuższy czas, można nie tylko wzmocnić sobie kości, ale także spowodować przyrost masy kostnej nawet przy zaawansowanej osteoporozie.

Warto również dodać, że leczniczy ajerkoniak ma zbawienny wpływ nie tylko na kości, ale na cały układ krążenia, gdyż rozpuszcza złogi miażdżycowe i obniża poziom złego cholesterolu we krwi.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (19)

* Pola wymagane

wena8
26.11.2019
__Nalewka to nic innego jak super wartościowy ajerkoniak z tym że u mnie jest spirytus zamiast 1 l koniaku... dodaje pół litra spirytusu rozcieńczonego z pół szklanki wody i tylko dwie duże łyżki miodu . Przechowywać w lodówce . Pije rano przed śniadaniem łyżkę ( dużą) i tak 3 razy dziennie .
Jerzy Ozga
29.03.2019
Czy przygotowaną miksturę należy przechowywać w lodówce?
Jolanta
01.04.2018
miksturę próbuję zrobić już drugi raz, ale mi nie wychodzi.
WZW C i B
11.01.2016
Mój przepis, i w taki sposób stosuję codziennie, a mianowicie. Skorupki, z ugotowanych jajek po zjedzeniu zawartości, myję skorupki, zdejmuję wewnątrz skorupki, błonkę, która jest nie zdrowa. Następnie suszę je, a kiedy wyschną, mielę w młynku na mączkę, i codziennie płaską łyżeczkę od herbaty połykam, popijając wodą. Można także wsypać do posiłku. Mam dietę, i stąd wzięła się u mnie osteoporoza. Od kiedy dodałam do swojej diety mączkę ze skorupek, plus w miarę możliwości staram się dużo chodzić, to zmniejszył się ból kości. Jeśli się potknę, bądź upadnę, to nie łamię się. Ponadto, robiąc wiosną badanie kości, ku mojemu zdziwieniu, stan nie pogorszył się, a co więcej niektóre wartości poszły w dobrym kierunku. KOCHANI, NAWET JEŚLI KTOŚ Z WAS NIE MA OSTEOPOROZY, TO PROFILAKTYCZNIE, RAZ W MIESIĄCU. Osteoporoza, to cicha zabójcza śmierć. Dbajcie o siebie, kochani Rodacy. Pozdrawiam.
obiektyw
11.01.2016
Wspaniały przepis - to stara receptura według doktora Kneippa - kiedy to naturalnymi sposobami leczono, bez konieczności sięgania po zjadliwe tabletki. Jajka o białych skorupkach- bo białe łatwiej się rozpuszczają w soku cytrynowym, właśnie dot. koniaku podajecie dokładnie - litr, bo w dawnym przepisie jest - butelka, kilogram miodu. Bardzo polecam.
Efkaa
11.01.2016
No właśnie czy ktoś wie jakie będzie stężenie alkoholu w 1 łyżce tej nalewki?.
elpolako
11.01.2016
A wiecie że te jaja były najpierw w dvpie kury i wy to pijecie?
Marta
11.01.2016
To stary jak swiat przepis naszych babc, podobny mam w zeszycie po mojej prababci,jest bardzo skuteczny i zdrowy nie to co wspolczesna chemia,pomaga na problemy stawowe kostne i tego typu niedobory wapnia trzeba stosowac kilka miesiecy
mario
11.01.2016
co za brednie w tym artykule. Wapń owszem występuje w kościach, ale nie jest jego podstawowym budulcem, tzn. dostarczanie wapnia nie spowoduje budowy kości. To kolagen powoduje budowę i osteokalcyna. Poczytajcie sobie o związku między witaminą K2 i D3. Dostarczanie wapnia do organizmu, który nie wie co ze sobą zrobić bo brak mu tych witamin, jest zwykłym zatruwaniem i prostą drogą do powstawania blaszki miażdżycowej
hmm
11.01.2016
ale jak to ze skorupkami się to pije? przepis nie jest zbyt dokładnie opisany