Jak zastrzec kartę płatniczą

Jak zastrzec kartę płatniczą?
paragraf - specjalista Tipy.pl

Zastrzeżenie karty płatniczej to procedura stosowana w przypadku, gdy ktoś nam ukradnie kartę, zgubimy ją lub zostanie zniszczona. To chroni nas przed użyciem jej przez osobę nieuprawnioną i utratą znajdujących się na ra chunku oszczędności. Dotychczas każdy bank samodzielnie udostępniał wskazane procedury swoim klientom. Specjalna infolinia, zajmująca się obsługą kart płatniczych, była dostępna tylko dla osób, które posiadają tam konto.
1
Mamy trzy możliwości zablokowania karty: przy pomocy infolinii telefonicznej, poprzez stronę internetową banku lub osobiście w dowolnym oddziale naszego banku.
2
Od stycznia 2014 roku kartę płatniczą zastrzeżemy, dzwoniąc pod jeden numer – 828 828 828. Jest on dostępny całodobowo, zarówno w Polsce, jak i poza granicami kraju. Do nowego systemu należy aż 20 banków dysponujących 80% rynku kart w Polsce.
3
Numer dostępny jest z telefonu komórkowego oraz stacjonarnego. Dodatkowo przygotowano stronę internetową umożliwiającą samodzielne zablokowanie karty płatniczej.
4
Oto adres: www.zastrzegam.pl Jeśli po jakimś czasie odnajdziemy kartę uważaną za zagubioną, nie będziemy już mieli możliwości ponownego skorzystania z niej. W tej sytuacji należy złożyć wniosek o wyrobienie nowej. Jest to usługa bezpłatna. Starą trzeba zniszczyć lub oddać w banku.

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane