imbir

Imbir na stawy - jak stosować?

interion - specjalista Tipy.pl
imbir
1 z 5

Najczęściej sięgamy po niego przy przeziębieniach. Zapominamy, że ten naturalny lek warto stosować cały rok, ponieważ działa przeciwzapalnie przy zwyrodnieniach stawów. Imbir zmniejsza stan zapalny w takim samym stopniu, jak aspiryna, ibuprofen czy inne niesterydowe leki przeciwzapalne, mając przy tym jednocześnie mniej działań ubocznych. Dlatego przy problemach ze stawami warto popijać codziennie herbatkę imbirową lub dodawać świeży lub sproszkowany imbir do potraw.

1
imbir na stawy - krok 1

Herbatka imbirowa Kilka plasterków świeżo pokrojonego imbiru zalewamy szklanką wrzątku. Zaparzamy około 10 minut. Napój można dosłodzić łyżeczką miodu. Wypijamy przynajmniej raz dziennie.

2
imbir na stawy - krok 2

Imbir w proszku Bóle w stawach złagodzi dodawanie do zup lub sałatek jarzynowych 2 razy dziennie 1/3 łyżeczki imbiru w proszku.

3
imbir na stawy - krok 3

Masło imbirowe Łyżkę świeżo startego lub sproszkowanego imbiru dodajemy do kostki masła i całość miksujemy na jednolitą masę. Możemy nią smarować pieczywo i podawać z wędliną i sałatą lub innymi warzywami na śniadanie lub kolację.

4
art/2014/19849_129800_big.jpg

Suplementy diety W aptekach kupimy też gotowe preparaty z ekstraktem z korzenia imbiru.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

irenka1
12.10.2015
ja jem juz 3 rok owoce dzikiej rozy na stawy i baaardzo mi to pomoglo! nie moglam chodzic ,taki mialam bol stopy -teraz bolu nie czuje i stan stopy jest dobry.Oczyszam owoce i jem po proatu jak najdluzej moge tj od konca sierpnia gdy dojrzeja pierwsze owoce i jak najdluzej ise da czyli okolo 3 miesiecy.
W aptekach jest lek o nazwie litozin z dzikiej rozy ,poczytajcie o dunskim rolniku ktory odkryl wlasnie dzialanie owocow dzikiwej rozy na stawy
Jerry
08.10.2015
A gdzie kupić imbir? w Warszawie tylko chiński
spik
08.10.2015
Ja lubię placki z imbiru. 0,5 kg trę dodaje 1 jajko i łyżkę mąki ziemniaczanej. Smażę i palce lizać
katja
08.10.2015
Trzeba pić sok noni i nie będzie się chorowało. Pije taki z Indii od 2 lat i doskonale się czuję
Jaaa
08.10.2015
Witam!
Od lat zmagam się z przewlekłym zapaleniem tkanek miękkich pleców. Kto ma wie jak codziennie bolą. Zabiegi, które lekarz może wypisać 2 razy w roku po 10 zabiegów wiele nie pomagają a jeśli już, to krótkotrwale. Maści, zele są niewygodne w stosowaniu, bo zwyczajnie śmierdzą. Ktoś mi polecił zrobić imbir ze spirytusem do smarowania i to jest strzał w 10! Już rok stosuję i naprawdę to pomaga. Smaruję się codziennie. Przyjemnie pachnie - imbirowo, fajnie rozgrzewa i nie ma żadnych problemów. A robi się to tak: na 200 ml spirytusu potrzebujemy, torebkę imbiru mielonego (20 g) Imbir zalewamy spirytusem w słoiczku, zakręcamy i wstawiamy do lodówki na 7 dni. Codziennie kilka razy potrząsamy słoiczkiem, żeby się wymieszało. Po 7 dniach przecedzamy prze gazę (ja używam do tego papierowych filtrów do kawy, jest wtedy bardzo klarowny) i już mamy imbir ze spirytusem do nacierania bolących miejsc. Polecam, bo jest to wypróbowane i co ważne bez chemii i działa!