Firefox

Jak ustawić zapamiętywanie haseł w Firefox?
AmbrozyAmbrozy - specjalista Tipy.pl

Zawsze, gdy logujemy się po raz pierwszy na jakiejś stronie Firefox pyta nas czy zapamiętać dane hasło dla konkretnej witryny. Jeśli klikniemy "Zapamiętaj" od tej chwili możemy logować się bez wpisywania hasła. Jednak czasami zdarza się, że się pomylimy i zamiast kliknąć "Zapamiętaj" klikamy "Nigdy dla tej witryny". Od tej pory Firefox nigdy więcej nie zapyta nas czy zapamiętać dane hasło. Gdy używamy regularnie jakiejś strony, ciągłe wpisywanie hasła może okazać się uciążliwe. Poniżej przedstawiam krok po kroku jak ustawić lub przywrócić zapamiętywanie haseł dla różnych witryn.
P

* Firefox

1
zapamiętywanie haseł w Firefox 1
Firefox nigdy nie pyta czy ma zapamiętać hasło dla żadnej z witryn.

Wybierz w menu głównym Firefoxa zakładkę "Narzędzia" a następnie "Opcje".

2
zapamiętywanie haseł w Firefox 2
W okienku "Opcje" wybierz najpierw zakładkę główną "Bezpieczeństwo" a następnie w sekcji "Hasła" zaznacz opcję "Pamiętaj hasła do witryn".
3
zapamiętywanie haseł w Firefox 3
Firefox nie zapamiętuje haseł tylko dla niektórych witryn.

Prawdopodobnie kiedyś pomyliłeś się i na zapytanie czy zapamiętać hasło kliknąłeś w "Nigdy dla tej witryny". W takim bądź razie wykonaj te same punkty co poprzednio a następnie:

W sekcji "Hasła" kliknij na przycisk "Wyjątki"

4
zapamiętywanie haseł w Firefox 4
Zaznacz witryny dla których chcesz, aby system zapamiętał hasła, po czym kliknij w "Usuń". Od tej chwili, przy następnym logowaniu do serwisu system zapyta cię czy zapamiętać hasło. Kliknij w "Zapamiętaj" i gotowe.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

sebek
13.01.2018
Nie mam nic w wyjątkach, a firefox nie proponuje zapamiętania hasła... :/
viplukas
02.11.2016
mi też nie działa opcja zaznaczenia jest nieaktywna
looc
30.12.2015
nie pomoglo
kim
17.09.2014
A co, gdy opcja zapamiętywania haseł jest nieaktywna (szary kolor) i nie da się jej zaznaczyć? ?