Kamienie szlachetne

Jak wykorzystać moc kamieni szlachetnych?

AlicjaAlicja - specjalista Tipy.pl
Każdy znak zodiaku posiada swój szczęśliwy klejnot. Kamienie szlachetne oraz różne minerały posiadają swoją magiczną moc. Wielu astrologów czy wróżów jest zdania, że noszenie przy sobie odpowiedniego kamienia zapewnia przychylność losu i chroni przed nieszczęściem. Kamienie można dopasować do siebie wg znaku zodiaku lub nawet miesiąca, w którym się pojawiło na świecie.
P

* kamienie szlachetne

1
Pierścionek z kamieniami szlachetnymi
Często zdarza się tak, że znak zodiaku pod którym się urodziliśmy nie jest naszym dominującym znakiem a jeśli nawet jest to nie jest on jedynym. Z tego względu kamienie szlachetne czy minerały powinny być wybierane indywidualnie.
2
Każdy kamień posiada swoją moc - promieniuje inną energią. Jeśli energia ta będzie zgodna z energią wytwarzaną przez nas wówczas kamień nas do siebie “przyciągnie”. Będzie on się nam najbardziej podobał spośród wszystkich innych minerałów oraz będzie nam dobrze leżał w ręce. Dlatego właśnie najlepiej wybrać się na targi minerałów i kamieni szlachetnych, niż wybierać odpowiedni kamień z tabeli.
3
Kamienie szlachetne i kobieta
Z poniższych tabeli najlepiej jest skorzystać wybierając prezent dla mamy czy dla dziewczyny. Prawdopodobieństwo trafienia w odpowiedni kamień jest duże, jednak nie 100%.

Kamienie szlachetne a znak zodiaku

Baran - Jaspis, Krwawnik (Ametyst, Granat, Hematyt, Rubin, Diament)

Byk - Malachit, Kwarc Różowy ( Agat, Hiacynt, Karneol, Turmalin, Szmaragd, Szafir )

Bliźnięta - Agat, Tygrysie Oko ( Chalcedon, Kryształ Górski, Chryzopaz, Bursztyn, Złoty Beryl, Złoty Topaz, Topaz, Karneol, Akwamaryn)

Rak - Awenturyn, Karneol ( Opal, Kamień Ksieżycowy, Amazonit, Szmaragd, Chryzopraz, Perła)

Lew - Cytryn, Bawole Oko, Tygrysie Oko (Rubin, Topaz, Chryzolit, Kryształ Górski, Bursztyn)

Panna - Lapis Lazuli, Sokole Oko (Topaz, Jaspis Dalmatyński, Nefryt, Hiacynt, Kwarc z Rutylem, Karneol, Szafir)

Waga - Chryzokola, Jaspis Leopardowy, Akwamaryn ( Opal, Koral, Jadelit, Turmalin, Topaz, Rodochrozyt, Lapis Lazuli)

Skorpion - Obsydian, Kryształ Górski (Granat, Karneol, Opal, Malachit, Sardonyks, Topaz, Turmalin, Jaspis, Hematyt)

Strzelec - Granat, Chalcedon, Szafir ( Turkus, Kwarc Szafirowy, Lapis Lazuli, Sodalit, Chryzokola, Magnezyt, Topaz, Chryzolit )

Koziorożec - Kamień Księżycowy, Onyks (Chryzopraz, Kwarc Dymny, Niebieski Spinel, Rubin, Unakit, Perły, Malachit, Kwarc Dymny)

Wodnik - Turkus, Ametyst (Granat, Akwamaryn, Nefryt, Cyrkon, Fluoryt)

Ryby - Akwamaryn, Heliotrop, Szafir ( Ametyst, Koral, Kuncyt, Chryzolit)
4
Kamienie szlachetne
Kamienie szlachetne a miesiąc urodzenia

Styczeń - Granat
Luty - Ametyst
Marzec - Akwamaryn
Kwiecień - Diament
Maj - Szmaragd
Czerwiec - Perła
Lipiec - Rubin
Sierpień - Chryzolit
Wrzesień - Szafir
Październik - Opal
Listopad - Topaz
Grudzień - Turkus

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Wojtek
16.10.2017
Kamienie przypisane znakom zodiaku to jedno, natomiast warto jeszcze przeczytać ogólną symbolikę znaczenie kamienie szlachetnych.
Ika
18.02.2015
Kamienie nie zastąpią nam Aniołów Stróżów - nie są też ani amuletami , ani bóstwami. Oczywiście, mogą pomóc nam przy przezwyciężaniu słabych stron charakteru - bo jeśli wierzymy, że kamień choć trochę nam "pomoze" , w nasze zmagania wkladamy więcej sił i jest bardziej prawodpodobne, że osiagniemy cel . Zaden kamien nie zdejmie z nas odpowiedzialnosci za nasze zycie - to my podejmujemy decyzje, ktore beda prowadzily nas do radosci, zdrowia, szczescia- lub przeciwnie, Kupujac dla siebie kamien, warto traktować go jako motywator i przypominajke do pracy nad soba , ale nie jak straznika dobrobytu. Wtedy faktycznie nam pomoże. Ale wszelkie seanse pseudolitoterapeutyczne zakrawające o magię i ezoterykę należy traktować baaardzo podejrzliwie - moga one prowadzic do fascynacji zlem , i na pewno nic dobrego nie przyniosą. Litoterapię nieszkodliwą po domowemu przeprowadza się w ten spossób, że po prostu nosi się ozobę z danego kamienia, lub sam kamień przy sobie - w kieszeni, czy kladzie na biurku w miejscu pracy. To wystarczy w zupelności :) . A jeśłi chodzi o same kamienie szlaczetne i polszlachetne, to te spisy przydzielające sa niewiele warte - moga posluzyc za orientacje, ale nie nalezy sie zmuszac do kontaktu z kamieniem , ktory po prostu nam nie odpowiada . Czlowiek intuicyjnie czuje, ktorego kamienia potrzebuje - i dlatego czasem kusi sie na wybor mineralow tanszych, skromniejszych, mniej znanych- ale za to posiadajacych wiecej do zaoferowania swojemu wlascicielowi . Nie należy kupować kamieni zgodnie z oferowanymi tabelkami, zwłaszcza, kiedy w internecie na każdej stronie piszą co innego. Większość wodników woli ametryny od cytrynów, ryby wyżej cenią cytryn nad ametyst, zaś wagi rzadko kiedy dobrze czuja sie z opalem, a raki czesto wcale nie przepadają za amazonitem. Myślac o kamieniu jako prezencie dla bliskiej osoby, postarajmy się zastanowic, jaki kamien bylby jej najblizszy , z jakim ja kojrzymy , lub jakie nosi obecnie. Kiedy wybieramy go dla siebie, szukajmy tego, co nas urzeknie - jest jeden warunek, nie kupujmy minarału tylko dlaego, ze jest ladny i drogi- kamienie "wyczuwaja" kiedy ktos pragnie miec je na pokaz, i wtedy nie bedzie to najszczesliwszy zakup. Jezeli kupujemy dany kamien z intuicyjnej potrzeby, ale podchodzimy do jego noszenia w sposob zdroworozsadkowy (pewien znawca powiedzial: "Kamienie moga wplywac na nasze zycie,ale nie zmienią praw jakim podlegamy") - na pewno nam nie zaszkodzą . Za to wszelka fascynacja obrzedowymi seansami (pseudo-)litoterapeutycznymi jest czyms szkodliwym , co moze prowadzic do fascynacji złem. Podsumowujac : Szczescie, milosc, bogactwo osiagniemy wlasna pracowitoscią , wiara, wartosciami moralnymi - a kamienie po prostu pomagaja nam w pracy nad soba . Tego nalezy sie trzymac, a wszystko bedzie dobrze :) Pozdrawiam !
Rose Vivienne
03.07.2013
Czy wodnikowi pasuje może cytryn? Tak gdzieś czytałam :D
karolcia_kotek
17.06.2013
Wydawało mi się że mam inny kamień...
zenek50zenek
07.01.2013
jak maja pomagac to czemu by nie