zielona herbata

Domowe kosmetyki z zielonej herbaty
szyszunia - specjalista Tipy.pl

W cudowną moc zielonej herbaty wierzą słynące z alabastrowej cery Japonki. Popijają ją małymi łykami w ciągu dnia. W przygotowaniu odpowiedniego naparu ważna jest długość parzenia i temperatura wody (nie powinien to być wrzątek, lecz woda w temperaturze 60-90°C). Herbatę najlepiej parzyć 3-8 min. Warto ją pić, można także przygotować z niej maseczkę, okład i tonik.
1
Herbaciany okład na oczy

W schłodzonym naparze zielonej herbaty zanurz 2 waciki kosmetyczne i ułóż na powiekach. Obrzęki znikną, a skóra pod oczami stanie się jaśniejsza i wygładzona.
2
Tonik dla cery tłustej

Cerze tłustej i zmęczonej przyda się przemywanie jej naparem z zielonej herbaty. Po 30-40 min można wklepać krem odpowiedni do cery.
3
Maseczka na rozszerzone pory

Jeśli narzekasz na rozszerzone pory, 3-4 razy w tygodniu przygotuj maseczkę z zielonej herbaty. Zalej łyżeczkę herbaty liściastej 1/3 szklanki dość ciepłej wody i odstaw do naciągnięcia. Fusy herbaciane połącz z łyżeczką mąki ziemniaczanej, dodaj łyżeczkę naparu. Wymieszaj i posmaruj tą papką cerę. Po 30 min spłucz letnią wodą. Mąkę ziemniaczaną możesz zastąpić ziemniakiem ugotowanym bez soli w mundurku.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

kaśka
15.09.2017
własnie dużo osób zachwala sobie takie okłady z zielonej herbaty, musze też wypróbować bo od jakiegośczasu borykam się z problemem łzawiących i piekących oczu ;/ polecono mi też krople, ale w między czasie wypróbuję te okłady z herbaty