laserowe usuwanie włosów

Włoski na twarzy - czym je usuwać?

szyszunia - specjalista Tipy.pl
Nad ustami, na brodzie oraz policzkach zauważyłaś pojedyncze ciemne włoski? Jest to dla ciebie bardzo krępujące? Jeśli tak, warto się ich pozbyć. Jak je usunąć i co zrobić, by więcej nie odrastały? Masz do wyboru kilka metod. To, na jaką z nich się zdecydujesz, zależy od nasilenia problemu, zasobności portfela, a także od… koloru włosa.
1
Najprostszą metodą pozbycia się włosków jest domowa depilacja przy użyciu plastrów lub kremu. Za pomocą tych pierwszych pozbędziesz sięi owłosienia na dłużej (około 2 tygodnie). Są skuteczniejsze niż krem, bo wyrywają włoski z cebulką.
2
Możesz też wybrać się na depilację do gabinetu kosmetycznego. Kosmetyczka usunie włoski szybciej i mniej boleśnie. Koszt takiego zabiegu to 20–40 zł.
3
Jeśli natomiast chcesz pozbyć się tego problemu raz na zawsze, warto wybrać zabieg z użyciem lasera (cena: 200–400 zł). Trzeba go przynajmniej raz powtórzyć. Należy pamiętać, że warunkiem skutecznej depilacji laserowej jest kolor włosa. Musi być on ciemny, bo tylko wtedy wiązka światła lasera wniknie we włos i trwale go usunie.

Powiązane porady

wosk cukrowy
nogi po depilacji
pasta cukrowa

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

olkamil22
11.08.2014
Moja koleżanka jest kosmetyczką i mówiła, że wyrywa włosy woskiem na gorąco lub na zimno i to jest naprawdę tani i skuteczny sposób, ewentualnie w wyspecjalizowanych gabinetach można usunąć włosy laserem na dłuższy okres, ale to trochę kosztuje i wcale nie jest na zawsze, bo po kilku latach one podobno odrastają, ale to tylko wtedy gdy włosy są mocne.