domowa maseczka

Maseczki domowej roboty dla cery dojrzałej

szyszunia - specjalista Tipy.pl
Kobieca uroda nie mija, a jedynie dojrzewa. Kosmetyki, które kupujemy, często mają domieszkę substancji syntetycznych. Te, które polecamy, przygotujesz sama, a do tego są naturalne i tanie. Skóra dojrzała jest z natury cienka i przesuszona. Dlatego najważniejsze zadania kosmetyków to wzmocnienie, ochrona przed zanieczyszczeniami i nawilżenie.
1
Uzupełniaj braki

Cera traci blask i jędrność? Nawilżaj ją przede wszystkim od środka! Codziennie wypijaj 2 litry wody mineralnej, warto także sięgać po kapsułki z witaminami A i E. Do sałatek dodawaj łyżkę oliwy z pierwszego tłoczenia. Wśród rodzimych tłuszczów wybieraj dobrej jakości olej rzepakowy. Jest bogaty w kwasy omega-3 i omega-6.
2
Smaczne kosmetyki

Trzy łyżki białego sera utarte na gładki krem z dodatkiem miodu wygładzą i nawilżą skórę również wokół oczu i ust. Brzoskwinia zmiksowana z żółtkiem i oliwą poprawia koloryt cery i nawilża.
3
Awokado

Wybierz dojrzały owoc i wydrąż z niego miąższ, dodaj kilka kropel soku z cytryny i łyżkę śmietany. Wymieszaj tak, żeby otrzymać kremową masę. Nałóż maseczkę na twarz, szyję i dekolt na 20 min.
4
Truskawki i banany

Banany zapobiegają przedwczesnemu starzeniu, truskawki spłycają bruzdy i rozjaśniają przebarwienia. 3 truskawki i pół banana rozgnieć widelcem i wymieszaj z olejem migdałowym lub sojowym. Nałóż na skórę na 20 min.
5
Groszek

Poprawia jędrność i kolor skóry, dostarczając jej białka, skrobi oraz związków mineralnych. Zgnieć zielony groszek na miazgę i wymieszaj z dwiema łyżeczkami śmietany. Maseczkę nałóż na twarz, szyję i dekolt na około 15 minut. Zmyj letnią wodą.

Powiązane porady

piękne dłonie
maseczka z jajka
trądzik

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane