domowe spa przed urlopem

Domowe zabiegi kosmetyczne przed urlopem
szyszunia - specjalista Tipy.pl

Na te wymarzone dni z utęsknieniem czekamy cały rok! Chcemy, aby były jak najbardziej relaksujące i beztroskie. Tak z pewnością będzie, gdy podarujesz sobie upiększające zabiegi z... przedłużonym efektem. Wykonaj je dzień–dwa przed wyjazdem i postępuj zgodnie z poniższymi podpowiedziami, a będą jeszcze skuteczniejsze! Nie będziesz już myśleć o ciągłych urodowych poprawkach, oddając się tylko wakacyjnym przyjemnościom…Znajdź zatem kilka chwil na przygotowanie do wyjazdu. Będziesz cieszyć się odpoczynkiem i zachwycać urodą.
1
Usuń zbędne włoski

Będziesz dłużej cieszyć się gładką skórą, gdy usuniesz włoski z cebulkami.
Dzień przed depilacją starannie oczyść naskórek pilingiem. Dzięki temu dokładniej usuniesz nawet najdrobniejsze włoski i za- pobiegniesz ich wrastaniu.

Najprościej i skutecznie wydepilujesz ciało plastrami z woskiem. Każdy możesz użyć kilka razy! Ogrzej go w dłoniach, przyłóż do skóry i oderwij pod włos. Po depilacji warto stosować specjalne balsamy opóźniające odrost włosków.

Efekt do 4 tyg. zapewni depilacja pastą cukrową.
2
Rozświetl skórę samoopalaczem

Pięknie się zaprezentujesz zanim słońce muśnie skórę. A przy tym będziesz wyglądać... szczuplej. Przed nałożeniem samoopalacza zrób piling twarzy i ciała (szczególnie uważaj na łokcie, kolana i stopy). Wygładzony naskórek lepiej „złapie” barwnik.

Buzię, szyję i dekolt przetrzyj tonikiem. Nada skórze kwaśny odczyn, dzięki czemu „opalenizna” będzie trwalsza.

Zamiast samoopalacza możesz zastosować krem i balsam stopniowo brązujący.
Na 10 dni skórę zbrązowi samoopalanie natryskowe.
3
Wyreguluj brwi

Umiejętnie usuń włoski, a oczy będą wyrazistsze. Użyj ostrej pęsetki, np. skośnie ściętej, którą wyłapiesz też drobny meszek. Wyrywaj włoski od dołu łuku i zawsze zgodnie z kierunkiem ich wzrostu.

Starannie usuń włoski zarastające nasadę nosa.
4
Odśwież włosy farbą

Słońce powoduje rozchylanie łusek włosowych i płowienie pasm. Jak temu zapobiec? Farbuj włosy na dobę przed wyjazdem. Długo spłukuj pasma chłodną wodą lub nałóż maskę dołączoną do farby – pigmenty będą trwalsze!

Zastosuj trwałą farbę z olejkami (a nie szampon koloryzujący, bo szybko się wypłucze!). Olejki odżywią włosy i ochronią je przed matowieniem. Wybierz farbę o 1–2 tony jaśniejszą od używanej zimą. Nie wyblaknie, a pięknie zagra z opalenizną!
5
Przyciemnij rzęsy henną

Zabieg nie tylko upiększa, ale chroni włoski przed słońcem i morską wodą.

Dostępne są różne henny, ale przy opaleniźnie sprawdzi się czarna (ciemnowłose) lub brązowa (blondynki, rudowłose). Te kolory henny dłużej są intensywne.

Wybierz preparat w żelu lub w kremie, bo jest łatwy do nałożenia, trwały i nie spływa do oczu.
Przed zabiegiem przeczesz włoski, wtedy lepiej pokryjesz je henną.

Przyciemni, ale też pogrubi rzęsy na 3–4 tyg. henna półpermanentna.
6
Pomaluj paznokcie

Dzięki tak ozdobionym paznokciom dłonie i stopy będą pięknie wyglądać. Przed zabiegiem odtłuść płytki zmywaczem i wypoleruj. Lakier będzie trwalszy.

Na tradycyjną emalię nałóż utrwalający kolor lakier nawierzchniowy (top coat). Wybierz lakier o nowoczesnej formule i trwałości na 7 dni do kupienia w drogerii lub w salonie.

Kolor i połysk na 2 tyg. daje stylizacja hybrydowa.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

tadaa
07.08.2014
Słońce wysusza przed wyjazdem nalezy zrobić delikatny peeling twarzy i dobrze ją nawilżyć robiąc maseczke. Jest wiele naturalnych przepisów lub wykorzystaj gotowe maski. Peeling zrob 2 tygodnie przed wyjazdem a maseczki zrob dwa razy w tygodniu. Pamietaj zabrac krem z filtrem i dobrze nawilżać całe ciało. We włosy wcieraj olejki.