Ankieta

Jak zrobić ankietę?
OliwierOliwier - specjalista Tipy.pl

3
Poinformuj uczestników, w jaki sposób mają dostarczyć ankietę z powrotem do ciebie. Możesz również zatrudnić kogoś kto będzie nadzorował przebieg badań, dostarczy odpowiednim osobom ankiety, a następnie zbierze je z powrotem. Możesz również wraz z ankietą dostarczyć uczestnikom zaadresowaną kopertę z adresem zwrotnym. Cokolwiek postanowisz, uczestnicy badań muszą wiedzieć, jak dostarczyć wypełnioną ankietę organizatorowi.
4
Podlicz i zapisz wynik każdego pytania z ankiety. W przypadku pytań z możliwością wielokrotnego wyboru, pamiętaj, by podliczyć wszystkie i zapisać ile osób zaznaczyło każdą z możliwości. Jeśli w pytaniu należało wypełnić puste pole lub udzielić krótkiej odpowiedzi, musisz koniecznie uwzględnić odpowiedź każdego uczestnika.
5
Spójrz na wyniki badań. Jakie wnioski można wyciągnąć na podstawie uzyskanych wyników. Zapisz wnioski ogólne, przygotuj tabele i wykresy, które pomogą ci w ich prezentacji. (Wszystkie pytania i odpowiedzi zapisuj w programie Excel - dzięki temu obliczenia i interpretacja wyników będą niezwykle proste.)
?

Wskazówki
* Pamiętaj, że ankiety muszą być anonimowe. Aby dokładnie określić oczekiwania i poglądy danych grup ludzi, na początku ankiety umieść pytanie o wiek uczestnika, płeć i miejsce zamieszkania.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

RudaNie Wiem
01.04.2014
Dziękuje za pomoc, ale nie wiem jak ją zrobić czy zwykły słupek ???
Mysza88
02.06.2011
Witam, czy ktoś mógłby mi pomóc w stworzeniu ankiety do pracy magisterskiej na temat: "Subiektywna ocena jakości życia w aspekcie medycznym i społecznym osób w starszym wieku". Kompletnie nie wiem jak ją ułożyć, pomóżcie :((( z góry dziękuję za pomoc :) pozdrawiam .