Jak zrobić wizytówki?

Jak zrobić wizytówki?

OliwierOliwier - specjalista Tipy.pl
Prowadzisz interes lub chcesz założyć prywatną działalność? Będziesz potrzebował wizytówek. Wizytówki wcale nie muszą być drogie, możesz je zrobić samodzielnie, wystarczy komputer z podstawowym oprogramowaniem. Poniżej znajdziesz instrukcję jak łatwo z pomocą Worda zrobić wizytówki.
1
tworzenie wizytówek w programie Word 1
Otwórz w Word-zie nowy dokument, wybierz "narzędzia", następnie "listy i dokumenty wysyłkowe", "koperty i etykiety".
2
tworzenie wizytówek w programie Word 2
Wybierz "etykiety" i następnie wybierz przycisk "opcje".
3
tworzenie wizytówek w programie Word 3
W "Opcjach" ustaw zasobnik - domyślny zasobnik (wybór automatyczny), rodzaj etykiety - Avery standard, typ produktu - wizytówka (możesz wybrać różne wielkości i szerokości, znajdź taką, która ci najbardziej odpowiada). Po wybraniu opcji wybierz OK.
4
tworzenie wizytówek w programie Word 4
Wróciłeś z powrotem do "Etykiety". Wybierz teraz w sekcji "drukowanie" funkcję "cała strona tej samej etykiety" a następnie wybierz "nowy dokument".
5
Teraz możesz zacząć kreować swoją pierwszą wizytówkę. Kliknij na pole wizytówki i wybierz z menu "Wstaw", następnie "obraz", tu masz do wyboru, możesz wstawić ClipArt, rysunek z pliku, zeskanowany obraz, lub autokształty. Wybór zależy od twojego gustu i potrzeb.
6
Teraz możesz umieścić na wizytówce swoje dane.
7
Jeżeli stworzyłeś już wizytówkę, która ci się podoba skopiuj ja do pozostałych komórek, użyj w tym celu Ctrl+c (do kopiowania), następnie kliknij na kolejną komórkę i użyj Ctrl+v (do wklejania).
8
Wybrane wizytówki wystarczy teraz nadrukować na perforowany papier i wyciąć gilotyną do papieru. Aby łatwiej było je wyciąć na pożądaną wielkość możesz przed wydrukowaniem dorobić jeszcze linie, które ułatwią ci wycinanie. W tym celu wybierz z menu "Tabela", wstaw tabelę. Następnie wejdź w "Format" i "Obramowanie i cieniowanie", wybierz "siatka" i kolor szary. Wizytówki są gotowe, teraz możesz drukować.

Powiązane porady

sala konferencyjna
zakładanie własnego sklepu online
przykłady nazw firm

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Nikodem
09.11.2017
A jeśli ktoś się kompletnie na tym niie zna? Może wystarczy komputer, ale zmysl estetyczny i jakiekolwiek pojecie tez by sie przydalo. Wizytowki mają byc dobra reklama firmy. Wybierzcie sie na Remadays w lutym, pelno tam grafikow i wystawcow ktorzy sie zajmuja takimi rzeczami.