para

5 pomysłów na romantyczny wieczór walentynkowy

AnetteAnette - specjalista Tipy.pl
para
1 z 6
14 lutego to data, na którą czeka większość zakochanych osób. Dzień Świętego Walentego to wspaniały czas, kiedy możemy a raczej powinniśmy wyznać swoje uczucia ukochanej osobie. Aby dzień ten był dniem miłości wymaga on dobrego pomysłu oraz szczególnego zaplanowania. Poniżej przedstawiamy parę pomysłów na spędzenie walentynek.
1
Wynajęcie domku
Wynajęcie domku

Czy to będzie jeden pokój czy cały domek pomysł jest świetny. Intymna atmosfera i brak stresu związanego z obawą, że ktoś nas nakryje sprawi że Walentynki będą niezapomniane. Czas spędzony wspólnie można wykorzystać na wiele sposobów o czym będzie mowa później.

Gdzie wynająć domek? Najlepiej w górach, nad morzem, jeziorem lub nawet rzeką. Najważniejsze, aby było blisko natury. Widok z pokoju na ścianę pobliskiego budynku nie jest erotycznie pobudzający, zatem przed wynajęciem zwróćmy uwagę na otoczenie walentynkowego gniazdka.

2
W aquaparku
Dzień w aquaparku

Sam aquapark nie jest miejscem bardzo romantycznym, jednak na jedną z pierwszych randek jest idealny. Ruch, zabawa, śmiech i szaleństwa. Wszystko czego trzeba, aby pewniej się poczuć w swoim towarzystwie. Po przetestowaniu wszystkich atrakcji jak zjeżdżalnie, dzikie rzeki, ścianki do wspinaczki itp. pora na saunę, gdzie atmosfera jest już nieco intymniejsza.

Aktywne spędzenie w aquaparku jest świetną metodą na wyzbycie się wielu kalorii oraz co za tym idzie - sił. Aby twoja partnerka z wycieńczenia nie zemdlała, nie zapomnij zabrać jej do restauracji.

3
Kino
Randka w kinie

Kino od dawien dawna było ulubionym miejscem do spędzania randek. Kino jest polecane na pierwsze wspólne spotkania. Podczas trwania seansu oswajamy się z nową sytuacją przebywania w swoim towarzystwie.

Biorąc dziewczynę do kina, dowiedz się jaki rodzaj filmów lubi. Nie wszystkie dziewczyny uwielbiają łzawe i przynudnawe romanse. Sprawdź również wcześniej repertuar czy jest grany jakiś film, który mógłby was zainteresować. Przed seansem kup jakieś chipsy, popcorn i koniecznie coś do picia.

Po filmie sugerujemy odświeżający spacerek po parku.

4
Romantyczny wieczór we dwoje
Wynajęcie salki/pokoju z jacuzzi

To że jacuzzi ma dobroczynny wpływ na nasze zdrowie wiemy nie od dziś. Godzinny pobyt w jacuzzi z pewnością was znakomicie zrelaksuje oraz pobudzi do późniejszych igraszek. Tylko sobie wyobraź jak wspaniale by było, gdyby maleńkie bąbelki delikatnie masowały Twoje nagie ciało a piękna dziewczyna znajdowała się u Twojego boku.

* Nie zapomnij zabrać ze sobą do jacuzzi wina lub szampana, które to jeszcze bardziej pobudzą Wasze zmysły, oraz truskawek - jednego z najlepszych afrodyzjaków.

* Wyłącz telefon i zamknij dokładnie drzwi, aby nikt wam nie przeszkadzał.

5
Masaż
Domowe SPA - wspólna kąpiel + masaż

Twoja ukochana z pewnością będzie zachwycona wieczorem spędzonym razem w wannie przy blasku świec. Przygotuj zatem pachnącą kąpiel - użyj erotycznych olejków do kąpieli oraz płatków róż. Wspólna kąpiel was z pewnością znakomicie zrelaksuje oraz odświeży.

Po kąpieli zrób swojej Pani masaż całego ciała. Tutaj również zapal świece a płatkami róż posyp łóżko na którym będziesz masować swoją kobietę. Do masażu użyj specjalnego olejku erotycznego.

Masaż wspaniale zbliża do siebie ukochanych, pozwala lepiej poznać swoje ciała, relaksuje i podnieca. Delikatne ugniatanie i głaskanie ciała posiada istotne znaczenie dla kobiet ponieważ doprowadza do większego wydzielania hormonów płciowych, bardzo podniecając kobietę i czyniąc ją bardziej podatną na dalsze pieszczoty.

Strona 1 z 6

Powiązane porady

walentynki dla singli
randka w zimie
weekend we dwoje

Podobne porady

Komentarze (9)

* Pola wymagane

Moniq
09.02.2016
Gdybym ja miała radzić co robić na Walentynki dodałaby jeszcze jeden pomysł. Byłby nim lot w freeflycenter w tunelu aerodynamicznym. Osobiście przeżyłam taką przygodę ze swoim chłopakiem i polecam.
Asia
15.05.2015
"domowe spa" czyli wspólna kąpiel przestaje być pikantnym przeżyciem, gdy robi się to codziennie. Oszczędność wody i czasu, a przy okazji szansa opowiedzenia sobie o całym naszym dniu.
sgbs
11.02.2015
beznadzieja.
Wynajecie domku - 500zł plus dojazd,
Wynajęcie pokoju z jacuzzi jeszcze więcej
kino - chodze w tygodniu więc cóż to za "odmiana"

Kto to wymyśla???
zigitrn
13.02.2013
Takie sobie te porady :P
Tt91
07.02.2012
Witam. wiecie może ,gdzie jest może takie pokojowe jacuzzi?
ewunia82
05.02.2012
Też nie widzi mi się to kino, bo ogólnie to często chodzimy do kina. za to wynajęcie domku, suuuper! Osobiście polecam... czytanie książki :P np. przy lekturze Anais Nin różne dziwne rzeczy mogą zacząć się dziać ;) zobaczcie: http://londynek.net/czytelnia/Nie+dla+grzecznych+dziewczynek+-+erotyka+Anais+Nin+czytelnia+news,/czytelnia/article?jdnews_id=3340349
xxx
24.09.2011
oj uważam że pierwsza randka w kinie na romantycznym filmie to wspaniały pomysł sama tak przeżyłam pierwszą randkę i to było coś cudownego!! naprawdę polecam!!!
fancy
14.02.2011
Ciekawe pomysły :) Myślę, że wszystko co się wiąże z wyjątkowym przeżyciem jest dobrym rozwiązaniem. Generuje to wiele więcej emocji i takie rzeczy zapamiętuje się na zawsze :) Kiedyś została zabrana na taką kolację do jednej z klimatycznych miejsc w Krakowie Le Scandale. Nie ma nic bardziej uroczego niż wspólne jedzenie ciepłej szarlotki z dodatkiem lodów waniliowych :)
xmx
13.02.2011
Pierwsza randka w kinie to zły pomysł. Dwie godziny siedzenie na filmie a potem pożegnanie? Lepiej iść do knajpki i się trochę poznać.