randki on-line

Związki w sieci - na co zwracać uwagę?

szyszunia - specjalista Tipy.pl
Agata była kilka lat po rozwodzie. Czuła się samotna. Pewnego wieczoru włączyła laptop, zalogowała się na forum randkowym i… poznała Pawła. Spotykają się od roku, Agata jest zakochana i bardzo szczęśliwa. Coraz więcej związków ma swój początek w Internecie. To już niejako znak naszych czasów – prawdopodobnie szybciej znajdziesz miłość na portalach randkowych niż w biurze matrymonialnym. O czym należy pamiętać decydując się na internetowe randkowanie?
1
Forum randkowe

Może być dobrym miejscem na poznanie partnera. Zanim jednak się zalogujesz, dowiedz się, jakie forum będzie odpowiednie dla Ciebie. Jeśli zdasz się na przypadek, możesz trafić na takie, gdzie szuka się łatwych zdobyczy lub krótkich znajomości.
2
Zachowaj anonimowość

Kontakty w sieci są bezpieczne, jeśli zachowasz kontrolę nad informacjami, które podajesz na swój temat. Nawet jeśli ktoś bardzo Ci się podoba i uważasz, że to Twoja „druga połowa”, nie podawaj zbyt szybko swojego numeru telefonu, a już na pewno adresu czy innych danych. Bądź ostrożna.
3
Daj sobie dużo czasu

Nie spiesz się z decyzją o spotkaniu. Jeśli wydaje Ci się, że to ktoś, o kim marzyłaś, tym bardziej się nie spiesz. Dokładnie analizuj, co pisze, jaki ma stosunek do siebie, do kobiet, do swoich bliskich.
4
Zadawaj pytania i oczekuj jasnych odpowiedzi

Jeśli nie będą jednoznaczne, raczej zrezygnuj ze znajomości. Nie wstydź się pytać, czy jest żonaty i czy ma dzieci – to sprawy kluczowe. Jeśli nie jesteś pewna swoich wrażeń, pokaż korespondencję przyjaciółce. Ona oceni to chłodnym okiem.
5
Umów się w miejscu publicznym

Zawiadom przyjaciół o czasie i miejscu spotkania – będziesz bezpieczna. Pamiętaj, że pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Jeśli coś Cię w nim zaniepokoi, po prostu zakończ spotkanie. A jeśli okaże się miłym człowiekiem, to wspaniale! Być może znalazłaś kogoś na całe życie!
6
Czy wiesz, że...

Nie ma danych na temat przyjaźni, ale podobno internetowe małżeństwa są szczęśliwsze i trwają dłużej niż te, w których małżonkowie poznali się w tradycyjny sposób. Już co trzecie małżeństwo zawarte w okresie od 2005 do 2012 r. poznało się w sieci.

Powiązane porady

podryw przez gg
Mężczyzna daje kwiaty kobiecie
miłość internetowa

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane