makijaż klauna

Jak zrobić makijaż klauna?

GogaGoga - specjalista Tipy.pl
Kostium klauna jest wesoły i bardzo prosty. Podobnie jest z makijażem twarzy klauna. Nie potrzeba wielkich umiejętności - również ty możesz pomalować swoje dziecko. Poniżej przeczytaj jak to zrobić.
P

* Farby do malowania twarzy,
* Pędzelki, gąbki, kredki do makijażu itp.

1
Malując buźkę klowna powiększamy oczy, malując je dookoła białą farbą do malowania twarzy. Nakładamy ją gąbką, a powieki małym pędzelkiem. Następnie czarną kredką obrysuj kontur białej farby. Zieloną farbą dorysuj pionowe kreski ponad powieką oraz pod okiem.
2
Pomaluj usta dziecka czerwoną farbą, powiększając je dość znacznie ponad ich prawdziwy wymiar. Podkreśl ich kontur białą farbą malując dookoła czerwonej, a następnie brzeg obrysuj czarną kredką.
3
Uzupełnieniem makijażu będzie wielka kokarda w ogromne grochy, oraz peruka z kręconych kolorowych loków. Przyda się również szpiczasta lub płaska czapka i przebranie gotowe.

Powiązane porady

sztuczna rana
strój pająka

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Ewelina82
25.01.2013
Do makijażu klauna można też użyć specjalnej palety kosmetyków przeznaczonych dla dzieci. Można ją zakupić na popularnych serwisach aukcyjnych lub sklepach ze zabawkami. Jednak o ile starsze dzieci lubią mieć malowane twarze, dla młodszych może się to okazać nieprzyjemnie i uciążliwe. Warto wtedy skorzystać z gotowej maski klauna, można ją kupić za niewielkie pieniądze lub spróbować zrobić z papieru o lepszej jakości, przyborów do kolorowania oraz gumki i nożyczek.