okazywanie uczuć kobiecie

Partner nie okazuje czułości - co robić?
szyszunia - specjalista Tipy.pl

Znasz się ze swoim mężczyzną już dość długo. Czujesz, że zdecydowanie jest to coś więcej niż przelotny związek. Twój partner jest dobrym, uczynnym człowiekiem, z którym chciałabyś związać się na stałe. Martwi cię jednak to, że on nie umie okazywać uczuć. Nigdy ci nie powiedział, że cię kocha. Czasami zaczynasz podejrzewać, że ma kogoś innego… Czy słusznie?
1
To, że partner nie jest zbyt wylewny w okazywaniu uczuć, nie oznacza, że ma inną kobietę. Jest wiele powodów powściągliwości w mówieniu o tym, co czujemy. Często wiąże się to z wychowaniem.
2
Jeżeli rodzice nie byli zbyt wylewni, nie przytulali dziecka często i nie powtarzali, że je kochają, to takie osoby, kiedy już dorosną, przeważnie zachowują się podobnie.
3
Na szczęście, okazywania uczuć można się nauczyć, a istotną rolę w tym procesie powinien odegrać partner. Dlatego warto szczerze porozmawiać ze swoim mężczyzną i powiedzieć mu, że brakuje ci jego czułości, ciepłych słów, zapewnień, że jesteś kochana.
4
Nie oczekuj, że zmiana zachowania partnera nastąpi natychmiast – to wymaga czasu. Jednak cierpliwe „dopominanie się” o czułe słówka, i wypowiadanie ich pod adresem partnera czy przytulenie się do niego, na pewno z czasem przyniesie efekty.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane