samotne wakacje nad morzem

Wyjazd po rozstaniu - czy z niego zrezygnować?
szyszunia - specjalista Tipy.pl

Co zrobić, gdy partner opuścił Cię tuż przed wyjazdem na wspólne wakacje? Zamiast opłakiwać stratę w czterech ścianach, pomyśl, w czym wyjazd może Ci pomóc. Zwykle sama zmiana miejsca pozwoli Ci szybciej zdystansować się wobec tego, co się wydarzyło. Postaraj się znaleźć plusy tej sytuacji. Nie musisz się do nikogo dopasowywać, spędzisz czas tak, jak lubisz najbardziej i nikt nie będzie marudził! Zatem nie rezygnuj z wyjazdu!
1
Rozstanie nie powinno popsuć Ci wakacyjnych planów. Choć pewnie nie czujesz się najlepiej i owe plany dotyczyły pary, a nie Ciebie samej, nie warto rezygnować z wypoczynku. Wówczas po stronie strat będzie nie tylko partner, ale też wakacje.
2
Jedynym wyjątkiem może być sytuacja, kiedy wyjazd dotyczy miejsca odwiedzanego dotychczas wspólnie z partnerem. Przebywanie tam, gdzie wszystko kojarzy się z „byłym”, a często też dobrymi wspólnymi chwilami, będzie niewątpliwie trudne. Narażasz się na wspomnienia, które mogą okazać się zbyt bolesne. Jeśli jednak samo miejsce nie będzie w niczym przypominało osoby, która właśnie od Ciebie odeszła, warto spróbować zmobilizować się do wyjazdu i wykorzystać go maksymalnie dla własnej przyjemności.
3
Warto wykorzystać urlop na to, aby szczególnie o siebie zadbać. Rozpieszczaj się i bądź dla siebie dobra. Rób wszystko, na co masz ochotę, a Twój były nie byłby z tego wcale zadowolony. Kto wie, może na wyjeździe czeka na Ciebie ktoś znacznie ciekawszy od poprzedniego partnera?
4
Jeśli natomiast obawiasz się, że opłakiwanie rozstania odbierze Ci możliwość cieszenia się urlopem, zaplanuj czas, kiedy będziesz sobie na to pozwalać – np. tylko między 7.00 a 9.00 rano. I staraj się być konsekwentna.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane