szkieletor

Jak zrobić obrazek szkieletora?
SylwiaSylwia - specjalista Tipy.pl

Poniższy szkieletor jest bardzo łatwy do wykonania, dlatego może on być ciekawym zajęciem dla twoich dzieci w deszczowe popołudnie, a jednocześnie będzie wspaniałą dekoracją na Halloween.
P

* Patyczki kosmetyczne 18 sztuk,
* Klej,
* Kawałek białego brystolu,
* Czarny arkusz papieru,
* Nożyczki,
* Marker,

1
Na czarnej kartce ułóż 6 patyczków równolegle do siebie (rozłóż je tak aby od pierwszego do ostatniego patyczka była szerokość nie większa niż długość patyczka). Przyklej je do kartki klejem.
2
Na białej kartce narysuj markerem czaszkę, narysuj żeby i oczy, a następnie wytnij i przyklej do czarnego kartonu ponad szyją.
3
Kolejny patyczek ułóż poprzecznie do pozostałych 6-ciu, ale tak, aby z jednej strony nieco wystawał (patrz zdjęcie). Wystający kawałek będzie szyją naszego szkieletu.
4
skończony szkieletor
Teraz pora na ręce i nogi. Przyklej po dwa patyczki z każdej strony jako ręce, oraz po dwa na każdą nogę. (posiłkuj się zdjęciem, aby odpowiednio je ułożyć).
5
Teraz przetnij 5 patyczków na pół (będą one wykorzystane na ręce szkieletora) a następnie skróć je jeszcze trochę i przyklej na końcach rąk szkieletora jako palce.
6
Jeden patyczek przetnij na pół i przyklej w miejsce stóp.
7
Gotową kartkę z szkieletorem możesz powiesić na ścianie lub zrobić z niej zaproszenie na imprezę Halloween.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

lol
24.10.2011
Genialny pomysł!