Sexy

Sexy prezent na walentynki
AnetteAnette - specjalista Tipy.pl

Walentynki to z jednej strony święto komercyjne z okazji którego wydajemy spore sumy na prezenty dla swoich partnerów, z drugiej zaś, Dzień Świętego Walentego przypomina o tym, aby więcej uwagi poświęcić najważniejszej osobie w naszym życiu. Święto to uczy nas wyrażania uczuć, miłości i romantyzmu.
1
Czy musimy jednak zaciągać debet, aby we właściwy sposób wyrazić naszą miłość i oddanie? Czy dobra konsumenckie są w stanie w pełni ukazać nasze intymne uczucia żądzy i miłości naszemu partnerowi?

Każdy z nas lubi dostawać prezenty, jednak nie ma nic bardziej sexy niż prezent, który ktoś zrobił dla nas własnoręcznie. Robiąc coś własnymi rękami, poświęcamy czas, kreatywność i nasze zaangażowanie. Prezent zrobiony samodzielnie, nawet jeśli nie będzie najpiękniejszy, z pewnością ucieszy bardziej, niż prezent kupiony - nawet bardzo drogi.

Świętego Walentego już za parę dni, zatem aby przygotować wspaniały prezent dla swojej drugiej połówki należy zakasać rękawy i wziąć się do roboty.

Przemyśl poniższe pomysły na prezenty na walentynki i wybierz ten, który wzbudzi największą radość Twojej miłości.
2
Poemat lub wiersz
Napisz miłosny poemat.

Nie zastanawiaj się długo, po prostu pisz. Im bardziej będzie płynęło to z Twojego serca, tym lepiej. Staraj się nie pisać podniośle i kwieciście. Pisz dowcipnie, seksownie i sprośnie. Jeśli chcesz wywołać śmiech nie zapomnij o rymach. Pamiętaj, że im więcej rymów tym lepiej!

3
Opowiedz Twojemu partnerowi historię jak się poznaliście.

Czy poznaliście się na randce w ciemno, na pogrzebie czy znacie się od dzieciństwa, przeznacz trochę czasu na napisanie opowiadania o tym jak się poznaliście. Opisz dokładnie twoje myśli i uczucia towarzyszące Waszemu pierwszemu spotkaniu. Napisz co się działo wtedy w Twoim życiu, co mówili twoi znajomi i rodzina gdy dowiedzieli się o tym związku, jakie były ich pierwsze reakcje.

4
Zdjęcia erotyczne
Zróbcie sobie sexy zdjęcia.

Zróbcie sobie sesję erotycznych zdjęć. Zaplanuj i przygotuj odpowiednią scenerię oraz przemyśl różne pozycje. Zastanów się, które części ciała chcesz aby zostały uwidocznione na fotografii a które powinny zostać zakryte. Pamiętaj o dobrym oświetleniu.

5
Napisz swój poradnik seksualny

Nie musisz posiadać wiedzy eksperckiej na temat seksualności ani napisać manuskryptu na 400 stron. Wystarczy, że poczytasz w Internecie co nieco i wybierzesz najlepsze według Ciebie porady, z którymi chcesz, aby zapoznał się Twój partner.

Zrób własnoręcznie z papieru książeczkę (użyj kleju lub wstążek do przymocowania stron), na stronach zamieść porady oraz narysuj parę rysunków pomocniczych.

6
Kolacja we dwoje
Przyrządź romantyczną kolację

Ale tylko wówczas gdy na co dzień nie gotujesz. Zwykle jest tak, że jedna osoba w związku przejmuje na siebie obowiązek gotowania. Jeśli gotowanie nie jest Twoją mocną stroną wysil się w ten dzień i przyrządź jakiś wspaniały i romantyczny posiłek.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

hoste
06.02.2011
No opowiadaniee kto wie fajny pomysł ;)