Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Edytorskie > Jak drukować dwustronnie w Wordzie?
Jak drukować dwustronnie w Wordzie?

Jak drukować dwustronnie w Wordzie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (12 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Część drukarek nie obsługuje funkcji automatycznego drukowania na obu stronach arkusza papieru. Aby drukować dwustronnie należy ręcznie przekładać papier, aby zadrukować drugą stronę. Poniżej przedstawiam jak skonfigurować drukowanie na obu stronach.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Word, drukarka
1
W głównym pasku menu wybierz zakładkę "Plik" a następnie kliknij polecenie "Drukuj".
2
W lewym dolnym rogu okna "Drukowanie" w polu "Drukuj" wybierz pozycję "Strony nieparzyste".
3
Kliknij przycisk OK.
4
Po zakończeniu drukowania stron nieparzystych obróć stos stron, włóż z powrotem do podajnika papieru drukarki, a następnie w oknie "Drukowanie" wybierz pozycję "Strony parzyste". Wciśnij przycisk "OK".
Jak policzyć znaki w Wordzie?
Jak spakować pliki WinRARem?
Jak zrobić znak wodny w Wordzie?
Jak zrobić plik PDF?
Ostrzeżenia
  • Uwaga! Niektóre drukarki drukują od pierwszej strony do ostatniej, zaś inne drukują od końca. W zależności od tego, w jaki sposób drukuje twoja drukarka może być konieczne odwrócenie stron i zmiana ich kolejności przed rozpoczęciem drukowania drugiej strony.
 4.1/5 (12 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

wiesieksm - 2017-04-04
Sprostowanie do poprzedniej wypowiedzi:
Drukarki drukują jednak od początku do końca, bo ich programy są tak ustawiane domyślnie przez producentów. Osobiście ustawiam sobie w odwrotnej kolejności, bo potem mam wydruk ułożony od początku.
Pozdrowienia.
wiesieksm - 2017-04-04
Drukarki same nie drukują od początku lub od końca. Można to ustawić w menu Plik>Drukuj, na ogół we >Właściwościach. Wystarczy zaznaczyć ptaszek przy >Kolejność odwrócona, jak ma drukować od końca albo nie zaznaczać, jak ma drukować od początku. U mnie to polecenie jest właśnie we >Właściwościach drukowania, ale być może zależy od programu drukarki. Na pewno należy szukać w menu Plik>Drukuj.
I mała Uwaga!
Po przełożeniu kartek do zadrukowania drugiej strony drukarka może pobrać więcej niż jedną kartkę, a wtedy kolejność stron się pogmatwa trochę.
Mimo wszystko życzę udanych wydruków.
 
Foldery reklamowe są ważnym elementem planu marketingowego każdej firmy. Łatwo można je dostarczyć do klienta, są...
Jak zrobić folder reklamowy w Wordzie?
Foldery reklamowe są ważnym elementem planu marketingowego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt