mini miotły czarownicy - projekt dla dzieci

Jak zrobić mini miotły czarownicy?

BozenkaBozenka - specjalista Tipy.pl
Mini miotły będą doskonałym dodatkiem dla lalki lub misia twojego dziecka. Możecie je wykonać wspólnie i mieć przy tym mnóstwo świetnej zabawy. Możesz również zrobić większa miotłę dla swojego szkraba. Poniżej znajdziesz prostą instrukcje na ich wykonanie.
P

* Włóczka brązowa lub żółta,
* Drucik z drobnymi włoskami jak wycior do butelki, 3 sztuki brązowe lub czarne,
* Nożyczki.

1
miotła - projekt dla dzieci 1
Przygotuj 20 – 30 kawałków włóczki o długości około 17-18 cm. Te nitki to będzie nasza miotła. Jej ostateczna długość to połowa długości przygotowanych kawałków. Możesz zrobić inną długość, jeśli tylko chcesz.
2
miotła - projekt dla dzieci 2
Teraz weź do ręki wszystkie przygotowane kawałki włóczki i złóż na pół. W powstałą pętlę włóż jeden z drucików, owiń dookoła pętali dociskając i skręć oba razem na całej pozostałej długości. Następnie przewlecz drugi drucik w poprzek pętli z włóczki i owiń resztę wokół pierwszego drutu.
3
miotła - projekt dla dzieci 3
Ułóż i wygładź kawałki włóczki w dół, utnij drucik około 5-7 cm długi i owiń nim całość około 1-1,5 cm poniżej rękojeści miotły, aby uzyskać prawdziwie wyglądającą miotłę.
4
Teraz wyrównaj nożyczkami włóczkę aby otrzymana miotła miała równe końce.
5
Miotłę można również wykonać jak pompon, czyli nawijamy włóczkę na coś co ma odpowiednią dla nas szerokość, w tym przypadku 10 -15 cm następnie zdejmujemy nawiniętą włóczkę, z jednej strony związujemy drutem jak podano w punkcie 2 i 3. Następnie przetnij drugi koniec miotły tak jak rozcina się pompona.

Powiązane porady

Renifer
Jak zrobić zabawkowy peryskop?

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane