dekoracje jesienne

Jak dekorować dom jesienią?
AnetteAnette - specjalista Tipy.pl

Jesień to specyficzna pora roku i zwłaszcza jesienią nieudekorowany dom może nam się wydawać szary. Poniżej znajdziesz kilka prostych i praktycznych wskazówek, które pomogą ci uczynić dom fascynującym nie tylko jesienią, ale także w pozostałych porach roku.
1
Szybki sposób dekorowania stołu.

Potrzebujesz ozdoby na stół, której zrobienie nie wymaga dużo czasu, ale która doda jesiennego ale przyjemnego nastroju? Na stole połóż wieniec żurawinowy, w środku wieńca ustaw szklany lampion, całości dopełni prosta owalna świeca.

2
krzesła w jadalni
Pomieszaj style.

Kto powiedział, że stół i krzesła muszą tworzyć komplet? Przynieś krzesła z innego pokoju lub pożycz od sąsiada. Niepasujące krzesła nadadzą twojej jadalni odrobinę niecodzienny wygląd.

3
Sezonowe uaktualnienie.

Nie wyrzucaj wieńca żurawinowego. Kiedy jesień się skończy zmień tylko lampion na bardziej odświętny i świecę na czerwoną, ozdoba na święta Bożego Narodzenia gotowa.

4
Natura na stole.

Zbieraj liście spadające z drzew. Nie znajdziesz piękniejszej ozdoby niż wielobarwne jesienne liście, rozsyp je na stole lub powkładaj do flakonów. Jeżeli wolisz możesz użyć sztucznych liści.

5
Ręcznie robione dekoracje.

Wybierz dwa lub trzy duże dekoracyjne elementy np. gruszki lub jabłka z terakoty i postaw je na stole. Dodaj do nich kilka okrągłych świec o ciepłych kolorach, całość uzupełnij rozsypanymi jesiennymi listkami.

6
Dodaj zabawne akcenty.

Bądź kreatywny. Do swojej tradycyjnej porcelany dokup kilka niedrogich, ale ożywiających dodatków np. wielokolorowe salaterki lub filiżanki (najlepiej w ciepłych, jesiennych kolorach), twój stół od razu ożyje.

7
Zadbaj o świeżość.

W ogrodzie masz piękne dynie i mnóstwo owoców, użyj ich do dekoracji. Na około dużej dyni poukładaj jabłka i mniejsze dynie, połóż kilka jesiennych liści i na koniec dodaj kilka świec lub lampionów, by kompozycja zyskała blasku.

8
Odrobina luksusu w jadalni.

Zastosuj pokrowce na krzesła lub zawieś na nich bieżniki stołowe, najlepiej w kolorze czerwonego wina i złota. Do kompletu użyj serwetek (lub podkładek) pod talerze ze wzorem jesiennych liści.

9
Wieńce żurawinowe
Wieńce żurawinowe na około.

Myślisz, że taki wieniec nadaje się tylko jako ozdoba na stół lub drzwi wejściowe? Możesz je także zawiesić we wszystkich oknach frontowych lub powiesić nad kominkiem w otoczeniu świec o różnych kolorach i kształtach.

10
jesienna łazienka
Nie zapomnij o łazience.

Kiedy przystrajasz dom nie zapomnij o najmniejszym pomieszczeniu. Świece, podpouri i zapachowe flakoniki trzcinowe pomogą ci stworzyć ciepłą, spokojna atmosferę.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane