tanie loty

Jak znaleźć tanie loty?
TanieBiletyLotniczeTanieBiletyLotnicze - specjalista Tipy.pl

Marzysz o wakacjach w Rzymie? Chcesz zwiedzić piękną Barcelonę? A może przydałby ci się weekend wypoczynku w Londynie? Jeśli na przeszkodzie stoją ci wyłącznie drogie bilety lotnicze, możesz zacząć się już pakować. Znalezienie tanich biletów lotniczych nie jest w cale takie trudne. Jedyne czego potrzebujesz to czas poświęcony na ich szukanie oraz elastyczny termin urlopu.
1
Nie ociągaj się z decyzją – niekiedy, aby móc skorzystać z najlepszych ofert, musisz zaplanować wyjazd z wyprzedzeniem. Kupując bilety lotnicze z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem, możesz zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy. Możesz być zaskoczony, gdy dowiesz się, jak cena zakupu biletu może zmienić się w przeciągu kilku dni.
2
Otwórz swój kalendarz. Bilety są zwykle droższe w określonych dniach tygodnia, a w szczególności, gdy zbliżają się święta. Tak więc, aby skorzystać z tańszych biletów lotniczych, otwórz swój kalendarz i zaplanuj wyjazd na urlop na wtorek lub środę, a nie na piątek czy sobotę.
3
Porównaj ceny biletów. Skorzystaj z Internetu, na stronach możesz znaleźć informację o cenach biletów na określonej trasie proponowanych przez różne linie lotnicze i porównać je między sobą. W ten sposób zaoszczędzisz sobie wielu kłopotów i będziesz mieć lepsze wyobrażenie o cenach przelotu u poszczególnych przewoźników. Sam zdecydujesz, którą ofertę wybierzesz.
4
Oddzielne bilety. Jeśli słuchałeś reklamy w TV lub odwiedzałeś strony internetowe linii lotniczych, z pewnością zauważyłeś oferty za bardzo niskie pieniądze za przelot w jedną stronę dla jednej osoby. W porównaniu do droższych przejazdów możesz w ten sposób zaoszczędzić duże pieniądze.
5
Zakupy w Internecie to prawdopodobnie najszybszy i najprostszy sposób na znalezienie tanich ofert i rabatów. Podczas korzystania z Internetu w celu porównywania cen biletów, masz możliwość dokonania rezerwacji i zakupu tych biletów. Odbierasz je dopiero w dniu lotu lub drukujesz e-bilet. Jest on uznawany tak samo jak bilet zakupiony w biurze podróży.
6
Jeśli planujesz podróż na inny kontynent najtaniej będzie lecieć z dużego lotniska (niekoniecznie polskiego). Największym lotniskiem w Europie jest Heathrow - również z tego lotniska znajdziesz najtańsze przeloty. Jadąc na inny kontynent szukaj tanich biletów u przewoźników kraju do którego się wybierasz lub sąsiadujących. Przykładowo, jeśli wybierasz się do Singapuru, poleć do Londynu liniami Ryanair (lub innymi tanimi liniami) a następnie z Londynu do Singapuru liniami Royal Brunei Airlines (linie Brunei).
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Kamil
27.01.2011
W przypadku tanich linii, bilety najlepiej kupować z wyprzedzeniem. Natomiast jeśli chcesz upolować daleki, egzotyczny i bezpośredni lot warto zajrzeć na 321wakacje. Znalazłem tam ostatnio Meksyk, Dominikanę, Jamajkę, Kenię, Uzbekistan i Kubę. Wszystko poniżej 1000 zł. Niektóre loty nawet za ok 600-700 zł w obie strony.