stworki z rolek papieru na Halloween

Jak zrobić stworki z rolek papieru na Halloween?

boogeyman - specjalista Tipy.pl
stworki z rolek papieru na Halloween
1 z 5
Halloween już za rogiem, zatem warto wykorzystać tą okazję do zabaw z dziećmi. Kartonowe rolki mogą stać się inspiracją do zrobienia gromadki kolorowych potworków. Stanowi to wspaniały pomysł dla dzieci, jak również dla tych, którzy czasami chcą poczuć się jak one. Są bardzo proste w wykonaniu i stworzysz je w zaledwie kilka chwil. Poniżej znajdziesz wskazówki, dzięki którym krok po kroku stworzysz całą potworzastą rodzinkę.
P

Kartonowe rolki, farby, pędzel, czarny mazak, pomponiki dekoracyjne, wykałaczki, nożyczki

1
Przygotuj kilka kartonowych rolek, najlepiej różnej wielkości. Dzięki temu twoja gromadka będzie wyglądała zabawniej. Niektóre możesz dodatkowo przyciąć. Następnie pomaluj je farbami, nie bój się używać jaskrawych kolorów!
2
Kiedy farba wyschnie możesz zabrać się za malowanie grymasów. Możesz to zrobić za pomocą czarnej farby lub czarnego mazaka. Wszystko zależy od ciebie. Namaluj potworkom zabawne buźki, nie zapomnij o ostrych zębiskach.
3
Teraz pora dodać szczegóły. Z wykałaczek i pomponików dekoracyjnych możesz zrobić czułki. Wykałaczki pomaluj wcześniej kolorowymi farbami. Uszy potworków również zrobisz za pomocą pomponików, możesz ich również użyć do zrobienia ozdób na namalowanych przez ciebie ubrankach straszaków.
4
Twoja rodzinka uśmiechniętych potworków jest już gotowa! Wyglądają niesamowicie i z pewnością doskonale zaprezentują się na parapecie lub kominku. Taką straszącą ekipą możesz również udekorować stół na przyjecie z okazji Halloween.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane