Pomysły na halloweenowy makijaż

boogeyman - specjalista Tipy.pl
1 z 7
Planujesz imprezę halloweenową lub zostałaś na takową zaproszona i nie masz pojęcia za kogo się przebrać? Zostaw te królicze uszy (chyba, że wybierasz się do klubu go go) i skorzystaj z profesjonalnej pomocy. Planowanie przebrania może być męczące, szczególnie dla tych z nas, którzy zostali zaproszeni w ostatniej chwili. Jedynym sposobem na oryginalny, niepowtarzalny halloweenowy outfit jest samodzielna inicjatywa. Przeglądnij kilka ciekawych propozycji, zainspiruj się i działaj!
1
Jak z komiksu

Doskonała propozycja da osób, które lubią wyróżniać się w tłumie. Ten zabawny makijaż ma w sobie coś intrygującego. Możesz go zrobić bez niczyjej pomocy, jeśli tylko dysponujesz bogatą paletą kolorów w kosmetyczce. Taki make – up nie przestraszy, ale z całą pewnością przyciągnie wzrok i zainteresuje. Jakie ciuszki wybrać do takiego looka? Tak naprawdę w tej sytuacji nie ma to żadnego znaczenia. Zasada im mniej tym lepiej sprawdzi się w tym przypadku doskonale. Poczuj się jak z żurnala (komiks też jest w pewnym sensie gazetą) i zainwestuj w farby do malowania ciała.
2
Córka Adamsów

Każdy kiedyś oglądał rodzinę Adamsów i lubił familię w większym lub mniejszym stopniu. Blada cera, podkreślone usta, czarne soczewki i elektryzująca fryzura sprawią, że Mortishia Gomer potraktuje cię jak rodzoną córkę. Do tego obowiązkowo sukienka lub fartuch z second handu, biała? Niekoniecznie, brudny biały sprawdzi się tutaj znakomicie. Taki wizerunek z pewnością dostarczy ci wielu fanów.
3
Gnijąca Panna Młoda

Świetny pomysł dla fanów Tima Burtona. Do wykonania make-up wystarczy tak naprawdę niewiele. Odcienie zielonego, fiolety i trochę czerni oraz czerwieni do przełamania fiołkowej słodyczy. Sukienka? Sprawdź w szafie swojej babci, być może znajdziesz u niej coś co przypomina suknię ślubną i zostało na wpół zjedzone przez mole. Zrób sobie wystające żeberka przy pomocy farbek lub markerów do tkanin. Welon? Obowiązkowo! stara firanka sprawdzi się tutaj doskonale. Możesz przybrać ją nieco skrawkami koronki. W tym stroju na pewno znajdziesz swojego Johnego Deepa.
4
Usta, które widzą

To nie żart! Doskonałe rozwiązanie dla osób, które nie maj wiele czasu na przygotowania. Takie hipnotyczne usta sprawią, że twoi znajomi nie będą mogli oderwać od ciebie wzroku. Do wykonania takiego make – up możesz użyć farb do malowania twarzy i koniecznie sztucznych rzęs. Efekt ŁAŁ gwarantują ciemne cienie do powiek nałożone nad górną wargą i beżowe nad dolną. W zasadzie nie potrzebujesz już żadnych dodatków. Ubierz się neutralnie, tym sposobem makijaż będzie odgrywał pierwszoplanową rolę.
5
Retro bebe

Jeśli jesteś fanką stylu vintage to propozycja dla ciebie. Oczy grają tutaj główną rolę, zwróć uwagę na nienaturalne rzęsy, które zamykają całość. Żywe kolory i czarna kreska, która opływa nawet brwi gwarantują spektakularny efekt. Paznokcie podobnie jak kreska wokół oczu również zostały potraktowane czarnym lakierem w obwodzie. Stylizacja nie może obejść się bez finezyjnie zakręconej grzywki i pastelowego kołnierzyka.
6
Dziewczyna Zombie Boya

Fajny pomysł dla osób, które mają nieco więcej czasu na przygotowania. Makijaż jest pozornie skomplikowany, tutaj niespodzianka - nie jest, ale za to bardzo bardzo pracochłonny. Do jego wykonania będziecie potrzebowały farb do twarzy i pędzelka. By dotrwać do końca trzeba uzbroić się w cierpliwość, ale z pewnością warto spróbować, bo efekt końcowy jest niesamowity.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

Halloween jest spoko
30.09.2017
Ja uważam, że mimo tego, że Halloween nie jest "naszym" polskim świętem to nie przeszkadza w obchodzeniu go. W końcu Walentynki też nie są polskim zwyczajem, a przyjęły sie bez problemu. Jeśli ktoś chce obchodzić Halloween, to nie powinno sie mu tego bronić. Nie ograniczajcie innych!
Święto nie polskie
29.10.2015
Haloween jast pogańskie tak jak i wszystkich świętych. Z tym że to jest nasze święto. Nie reklamujmy obcych zwyczajów pielęgnujmy swoja własna tradycję.
qqr
29.10.2015
To co ma King ov hell w czasie koncertów też się nadaje
Grauer Wolf
29.10.2015
W Polsce nie obchodzimy żadnego halloween tylko Wszystkich Świętych. Dobrze by było aby redaktorzy przyswoili sobie tę wiedzę
www
29.10.2015
"święto" dla debili
Wkurzony Polak
29.10.2015
Nie dla Haloween. To pogańskie święto nawiązujące do czczenia zła i okultyzmu. Mamy nasze Polskie Święto Wszystkich Świętych. I właśnie z racji uszanowania śmierci naszych bliskich takie wygłupy z igraniem ze śmiercią są co najmniej nie na miejscu !
Nicko
29.10.2015
W Polsce nie ma halloween