Jak zrobić shota krwawe oko?

boogeyman - specjalista Tipy.pl
Halloween to wspaniała okazja do spotkań z przyjaciółmi. A czasami trudno o dobrą zabawę halloweenową bez mikstur z odrobiną alkoholu. Shot jest doskonałą propozycją na takie eventy. Smakuje rewelacyjnie i nie jest trudny w wykonaniu. Wystarczy dosłownie chwila, by cieszyć się jego smakiem. Możecie być pewni, że goście będą zachwyceni. Poniżej znajdziecie bardzo prosty przepis na genialnego i zarazem zadziwiającego shota na Halloween.
P

Liczi (z puszki lub świeże), dżem w kolorze czerwonym (np. borówkowy), duże jagody, kwaśne jabłko, likier z zielonych jabłek (np. Bols Sour Apple), grenadyna, wykałaczki

1
Wyjmij liczi z zalewy, lub jeśli używasz świeżych obierz i usuń pestki. Użyj małej łyżeczki, by starannie wypełnić środek liczi dżemem. Włóż dużą jagodę do środka liczy, delikatnie naciskając, by jagoda puściła odrobinę soku.
2
Napełnij 3/4 kieliszka likierem z zielonych jabłek, a następnie wlej odrobinę grenadyny. W momencie, kiedy będzie opadała na dno, zamieszaj zawartość kulistymi ruchami.
3
Shot jest już gotowy, została jedynie dekoracja. Możesz przekłuć liczi (krwawe oko) za pomocą wykałaczki i położyć je na kieliszku. Jeśli chcesz, by efekt był nieco bardziej makabryczny możesz wrzucić oko do shota.

Powiązane porady

prażone pestki dyni
Halloween

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane