Jak zrobić torbę na Halloween?

boogeyman - specjalista Tipy.pl
1 z 4
W powietrzu czuć już jesień, a to oznacza, ze Halloween jest tuż za rogiem. Pora zabrać się za przygotowanie dekoracji i paczuszek ze słodyczami. Samodzielnie wykonane będą bardziej oryginalne i z pewnością wywołają masę uśmiechu na dziecięcych buziach. Jutowe woreczki w groszki są bardzo proste w wykonaniu i wbrew pozorom nie wymagają wielkiego wysiłku. W kilka chwil stworzycie śliczne hallowenowe torby na łakocie. Oto jak je zrobić.
P

Tkanina jutowa, igły i nici (lub maszyna do szycia), czarna farba akrylowa, pomarańczowa wstążka, zamykane plastikowe torebki, ulubione przysmaki, pędzel gąbkowy (mały z okrągłą gąbką), nożyczki

1
Z kawałka taniny wytnij dwa prostokąty w takim samym rozmiarze. Teraz przy pomocy maszyny do szycia lub igły i nitki obszyj dwa boki i dno torby. Przed tą czynnością możesz delikatnie zagiąć krawędzie i przyprasować je za pomocą żelazka. Dzięki temu będzie ci dużo łatwiej. Nie ma znaczenia jakiego ściegu użyjesz, ale warto powtórzyć tą czynność, ponieważ materiał jest bardzo sztywny. Możesz już zszyć ze sobą dwa kawałki materiału, zaczynając od dna, następnie zabierz się za boki.
2
Pora zabrać się za dekorowanie torebeczki. Przy pomocy pędzla z gąbką nabierz odrobinę czarnej farby akrylowej. Zanim zabierzesz się do pracy włóż do torebki kawałek tektury. Tym sposobem podczas robienia kropek farba nie przebije się na druga stronę. Możesz już zabrać się do pracy, nabierz odrobinę farby przy pomocy pędzelka i odciśnij jej nadmiar np. na plastikowej pokrywce. Zrób kilka groszków po każdej stronie woreczka.
3
Twoja praca zbliża się ku końcowi. Wystarczy, że napełnisz woreczki ulubionymi łakociami i zwiążesz pomarańczową wstążeczką. Możesz zrobić kilka takich pakuneczków i obdarować nimi dzieci lub znajomych.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane