Dzień Matki

Czego nie kupić mamie na Dzień Matki?
AlicjaAlicja - specjalista Tipy.pl

Mama z pewnością doceni każdy prezent od Ciebie. Będzie szczęśliwa, że o niej pamiętasz i że ją cenisz. Jednak po co kupować prezent, który jej się nie będzie podobać i stanie się bezużyteczny? Lepiej przeznaczyć pieniądze na coś, co ona naprawdę chce! Poniżej przedstawiamy kilka rzeczy, których NIE powinno się kupować na Dzień Matki.
P

* pomysłowość
* kreatywność

1
Podróbki

Twoja mama jest już poważną, dorosłą osobą. Nie kupuj jej taniej podróbki zegarka, torebki czy okularów na pierwszym lepszym straganie. Oczywiście kupując podróbkę jakiejś dobrej firmy z pewnością zaoszczędzisz sporo pieniędzy, ale nie ma nic gorszego, niż tania podróbka podarowana mamie w prezencie. Jeśli chcesz zaoszczędzić zamiast kupować podróbkę torebki Dolce & Gabbana uszyj mamie własnoręcznie torbę na zakupy. Będzie niepowtarzalna i unikalna - taka jak Twoja mama!

2
Tania biżuteria

Tanie wisiorki, metalowe bransoletki czy żółte kolczyki wysadzane cyrkoniami już prawdopodobnie wypadają ze szkatułek Twojej mamy. Zastanów się czy taka tania biżuteria się jej podoba czy nosi te sentymentalne ozdóbki jedynie przez wzgląd na Ciebie? Odpuść sobie szukanie po sklepach kolejnej pary tanich i połyskujących kolczyków a poszukaj czegoś co bardziej pasuje do niej i do jej stylu (np. biżuteria z kamieniami szlachetnymi odpowiadającymi jej znakowi zodiaku).

3
Jeansy

Powiedzmy sobie szczerze - Twoja mama z pewnością nie chce nosić do końca swojego życia jeansów z bardzo wysokim stanem i nogawkami w kształcie marchewek tylko dlatego, że nie ma już ciała 18-sto letniej dziewczyny. Bez problemu możesz znaleźć świetne jeansy dla swojej mamy o kroju nowoczesnym aczkolwiek dostosowanym do jej wieku.

4
Zły rozmiar

Największym problemem w kupowaniu ubrań dla kogoś innego jest wybór odpowiedniego rozmiaru. Jeśli go nie znasz, nie kupuj ubrań “na oko” (chyba, że chcesz doprowadzić swoją mamę rozmiaru 36 do szału, kupując jej sukienkę o rozmiarze 44 i na odwrót). Przed zakupami dla swojej mamy przeglądnij jej garderobę i sprawdź na metkach rozmiary poszczególnych ubrań.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

elf
10.05.2013
Wow, ale porady!! Długo nad nimi myślałaś?!
arimor
03.05.2013
Jeśli Twoja mama naprawdę nie jest wielką FANKĄ aniołków ani KOLEKCJONERKĄ, nigdy przenigdy nie kupuj jej w prezencie tzw. durnostójek - małych figurek czy posążków aniołków, piesków, kotków i dzieciątek. Żadna kobieta nie ucieszy się z bezużytecznej i (zwykle) tandetnej figurki, która będzie wyłącznie stać i się kurzyć. Jeśli chcesz kupić coś do postawienia, niech to będzie ramka do której włożysz np. Wasze wspólne stare zdjęcie - np. jak karmiłyście/karmiliście łabędzie w parku, kiedy byłaś/byłeś małym dzieckiem albo jakaś artystyczna rzeźba. Żadnych maszkarków. :)
córunia
11.08.2011
Dzięki :)