pomysły na Halloween

5 pomysłów na Halloween

boogeyman - specjalista Tipy.pl
pomysły na Halloween
1 z 6
Większość cukierków na Halloween mamy ze sklepów. Właśnie dlatego fajnie, gdy możemy zrobić coś samodzielnie. Liczba przepisów i pomysłów na to święto jest tak ogromna, że nieskorzystanie z nich byłoby marnotrawstwem. Ciasteczka drakule, jadalne protezy i niezliczona ilość dyń halloweenowych - możliwości są tak nieograniczone, że trudno wybrać ulubione pomysły. Poczuj ducha Halloween i zapoznaj się z kilkoma niesamowitymi pomysłami, które tylko czekają by je odkryć na nowo. Oto kilka ciekawych inspiracji halloweenowych.
1
gałki oczne na Halloween
Nie możesz pozbyć się wrażenia, że ktoś cię obserwuje? Nic dziwnego, to oczy potwora. Gałki oczne nie brzmią najapetyczniej, ale kiedy już weźmiesz jeden kęs, nie będziesz w stanie jeść nic innego.
2
dynia na Halloween
Wcale nie trzeba poświęcać wielu godzin wydrążania i rzeźbienia swojej dyni, by uzyskać efekt Łał. Możesz zaoszczędzić sobie kłopotów oraz bałaganu kupując kilka butelek farby w sprayu. Ombre jest pożądane, więc dodanie dyni blasku malując ją w ten sposób wydaje się być genialnym pomysłem
3
pieniący się napój na Halloween
Wiedźma bez swoich cennych eliksirów i bulgoczącego kociołka jest zwykłą czarownicą. A czym jest Halloween bez prawdziej wiedźmy. By uzyskać taki niesamowity efekt wystarczy wymieszać sorbet cytrynowy i dodać do niego wapno. Tym sposobem uzyskasz efekt spienienia eliksiru i będziesz mogła oglądać zdziwienie na twarzy gości urzeczonych jego magiczną smakowitością.
4
pająki na Halloween
Przyznaj się - boisz się pająków. Chociaż jak się bawić w Halloween, kiedy nie możemy poprzez zabawę pokonywać naszych lęków. Powieś te wiszące dekoracje w swoim domu i poczuj ducha Halloween. Nie martw się, one nie gryzą!
5
kości na Halloween
Mmmm... słodkie, chrupiące i smaczne kości 0 idealna przekąska na Halloween. Oczywiście nie są prawdziwe. To tylko paluszki i pianki marshmallow zanurzone w przepysznej, białej czekoladzie. Musisz ich spróbować.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

drążenie dyni
dynia z książki
dekoracja na Halloween – czaszki

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane