przebranie na halloween

20 pomysłów na kostium halloweenowy

boogeyman - specjalista Tipy.pl
przebranie na halloween
1 z 21
Wybór kostiumu halloweenowego spędził sen z powiek niejednej osobie. Czasami warto puścić wodze fantazji i zrobić coś oryginalnego. Wiele osób decyduje się przebrać za zombie bądź innego nadgniłego stwora, po czym okazuje się, że na przyjęciu wszyscy wyglądają tak samo. Jeśli chcesz zaskoczyć rodzinę oraz przyjaciół niebanalnym kostiumem halloweenowym przeglądnij niecodzienne inspiracje i wybierz coś dla siebie. Na pewno przyciągniesz wzrok niejednej osoby!
1
Dziewczyna z lat 80 - tych Halloween
Dziewczyna z lat 80 - tych

Doskonała propozycja dla fanek tego okresu. Tiulowa, asymetryczna spódniczka stanowi element obowiązkowy outfitu i sprawia, że całość wygląda niecodziennie. Do tego korale i wielki materiałowy kwiat na biodrach. Fryzura? Koniecznie afro i opaska. Makijaż też nie pozostaje tutaj bez znaczenia, powinien być wyraźny i odważny. Najlepiej sprawdzą się różowe i niebieskie cenie do powiek, które doskonale pasują do halloweeowej stylizacji, choć na co dzień... niekoniecznie.
2
zepsuty iPhon Halloween
Może zepsuty iPhon?

Świetny pomysł dla tych, którzy lubią szokować. W tym przypadku fryzura i makijaż nie są ważne. Liczy się tylko twój... iPhon. Koniecznie zepsuty jak na Halloween przystało. Do wykonania tego ciekawego przebrania nie potrzebujesz wiele. Wystarczy karton, kolorowe pisaki i konieczne wydruk jakiegoś krajobrazu w dużym formacie. Przebierz się za zniszczonego iPhona i zostań postrachem wszystkich hipsterów.
3
Bąbelki Halloween
Bąbelki

Ta urocza para przyborów toaletowych również wybiera się na przyjęcie halloweenowe. Gąbka i mydło niczym Bonnie i Clyde podbije serca wszystkich członków zabawy halloweenowej. Kostiumy nie są trudne w wykonaniu. Do kostiumu gąbki potrzebujesz jedynie dużo tiulu w dowolnym kolorze (np. różowym) i sznurek. Z kolei by zrobić mydło wystarczy ci duża poszewka na poduszkę i pisaki do tkanin. By nadać całości nieco więcej humoru wyposażcie si dodatkowo w bańki mydlane.
4
Fajna babka

Chyba nikt nie zaprzeczy, że słodka z niej babeczka. Kostium muffinki jest nie tylko oryginalny, ale przede wszystkim uroczy i dziewczęcy. W takim wdzianku z pewnością zrobisz furorę i oczarujesz znajomych. Modelka jest owinięta różowym tiulem i tekturą złożoną w harmonijkę, która wygląda jak papilotka. Ma na sobie podkoszulek w pudrowym różu oraz leginsy w nieco ciemniejszym odcieniu.
5
Minionek Halloween
Minionek

Wspaniała propozycja dla każdego rozrabiaki. Kostium minionka z pewnością oczaruje niejedną osobę na przyjęciu. Shorty, podkoszulka, czarne rękawiczki i szelki to podstawowe elementy minionkowej stylizacji. Jeszcze tylko szalone spojrzenie (google) i zostaniesz prawdziwym minionkiem. Do wykonania opaski z oczami minionka potrzebujesz: dwóch okrągłych, metalowych miseczek, dwóch czarnych guzików i opaski w tym samym kolorze.
6
Dorotka Halloween
Dorotka

Przenieś się do świata Czarnoksiężnika z Oz i wybierz strój Dorotki. Jest uroczy i bardzo dziewczęcy. Bufiasta sukienka i biała koszula to podstawa całej stylizacji. Postaraj się znaleźć coś podobnego w second handzie lub u babci. Zrób dwa warkoczyki, a na ich końcach zawiąż kokardki. Nie bój się odważnego makijażu, podkreśl usta czerwoną szminką. Nie zapomnij o czerwonych pantofelkach i piesku Toto.
7
Halloween
Flaming

Amatorki różowe rozpłyną się na widok tego kostiumu. Wszystko zaczyna się od tiulowej spódniczki, którą należy obkleić piórkami. Dużą ilością piórek, które znajdują się również na gorsecie. Maska również powinna być delikatnym akcentem, dlatego wystarczy kilka cyrkonii i piórek do zamknięcia całości.
8
Halloween
Doniczka

Jest na każdym parapecie, stole, balkonie. Na Halloween? Czemu nie, doniczka również może być niebezpieczna, np. kiedy znajduje się wysoko i może komuś spaść na głowę. Podobnie jak poprzednie wdzianka jest dość nietypowa i zabawna. Ale właśnie o to chodzi na takich imprezach, żeby się bawić!
9
Halloween duch
Duszyczka

Halloween bez duchów jest jak ciastko bez czekolady. Prędzej, czy później każdy wpadnie na pomysł, by ubrać się klasycznie. Jeżeli już decydujecie się na ducha, postawcie na minimalizm... Cienie pod oczami (i dookoła) oraz blada cera to podstawa. Biała peleryna z kapturem, który możemy narzucić sobie na oczy jest obowiązkowym elementem w przebraniu. Owszem, jeżeli chcesz możesz zawinąć się prześcieradłem, ale efekt będzie marny.
10
Halloween winogrona
Winogrona

Przebierz swojego faceta za kiść winogron. W zasadzie nie potrzebujesz wielu rzeczy do zrobienia takiego stroju. Podążaj fioletowym szlakiem i obwieś go balonami. Nie zapomnij o zielonej czapeczce z listkami. Oryginalne przepranie, a proste.
11
Halloween GATSBY
Wielki Gatsby

Lubicie stylówe retro? To się świetnie składa, możecie wykorzystać tą "miłość" jako pomysł na kostium halloweenowy. Dla niej: długie korale, sukienka za kolano i opaska z piórkiem. Dla niego: garnitur, mucha i obowiązkowo: cygaro. Sama widzisz jak niewiele trzeba, by uzyskać efekt ŁAŁ.
12
Halloween maszyna
Automat na gumy balonowe

Było już mydło, doniczka, muffinka i iPhon... teraz przyszła kolej na automat z gumą do żucia. Strój jest nieco bardziej pracochłonny. Potrzebujesz dużej plastykowej miski z pokrywką, którą będziesz mogła zawiesić sobie na szyi. Kolor maszyny jest dowolny.
13
Halloween hippis
Hippis

W każdym z nas drzemie hippis. Halloween jest okazją, by go obudzić. Z pewnością zachwyci niejednego gościa. Biała falbaniasta sukienka, bukiet z polnych kwiatów i wianek na głowie to wszystko czego potrzebujesz.
14
Halloween wonka
Kujony z Wonki

Chyba każdy oglądał Charliego i Fabrykę Czekolady przynajmniej raz. Przebranie kujonów to świetna propozycja dla osób, które wybierają się na przyjęcie wspólnie. Potrzebujesz okularów, koszuli w kratę i karton, który będzie przypominał słynny Wonkowy łakoć.
15
Halloween pinterest
Pin It!

Kto nie lubi Pinteresta? Nawet jeśli za nim nie przepadacie, tym bardziej jest to doskonała okazja, by się przebrać za słynną stronę i wkurzać znajomych. Jak widać nie ma przy nim wiele pracy, dlatego jeśli nie masz czasu warto wybrać właśnie taki kostium.
16
Halloween królowa kier
Królowa Kier

Alicja w Krainie Czarów, każde dziecko wie kim jest ta urocza osóbka. Jednak kostium Królowej Kier budzi nieco więcej zainteresowania i kontrowersji, a już z pewnością lepiej zaprezentuje się w Święto Duchów. Tutaj podstawą jest makijaż, który jak widzisz układa się w serduszko na twarzy. Włosy nie pozostają bez znaczenia, postaw na kok i ozdób go czerwonymi drucikami, by dodać stylizacji nieco pikanterii.
17
Halloween Rózia Nitowaczka
Rózia Nitowaczka

Jeśli jesteś kobietą pracującą na pewno wiesz kim była ta słynna postać? Rózia stanowi ikonę amerykańskiej popkultury, symbol kobiet, które podczas II wojny światowej pracowały w fabrykach. Tutaj również nie potrzebujesz wiele: niebieska koszula, czerwona opaska i mocny makijaż wystarczą.
18
Halloween jednorożec
Jednorożec

Wszyscy lubią te magiczne istoty. Impreza bez przynajmniej jednego jednorożca nie może być udana. Właśnie dlatego zadbaj o dobrą atmosferę i przebierz się za jednorożca. Wystarczą białe leginsy, biały podkoszulek, ogon z anielskich włosów (takich na choinkę) i najważniejsze róg... zrobisz go z kartonu.
19
Gdzie jest Wally

Wy również zbieraliście te segregatory w dzieciństwie? Chyba każdy miał wtedy fioła na punkcie Walliego. Nawet jeśli nie - strój Walliego uratuje was, kiedy nie będziecie mieli wiele czasu na szukanie. Okulary, pasiasta czapka i koszulka oraz aparat sprawią, że zamienisz się w jedną z ulubionych postaci wielu dzieci.
20
Wiedźma

To już ostatnia propozycja. Mocny makijaż i blada cera to znak rozpoznawczy każdej czarodziejki. Oczywiście prawdziwa wiedźma musi mieć kapelusz, postawcie na bardzo spiczasty. Peleryna i sukienka w gotyckim stylu wystarczą, by całość fajnie wyglądała.
Strona 1 z 21

Powiązane porady

strój wiatru
kostium drzewa
Kapelusz czarownicy z papieru

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane