bransoletka z gumek na palcach

Jak zrobić bransoletkę z gumek na palcach?

boogeyman - specjalista Tipy.pl
bransoletka z gumek na palcach
1 z 9
Jeśli masz dziecko w wieku szkolnym istnieje duża szansa, że usłyszysz: "mamo chce mieć bransoletkę z gumek". Taka niecodzienna biżuteria wzbudziła zachwyt u wielu dzieci na całym świecie. Można zrobić bransoletkę bez użycia krosna, wystarczą jedynie własne palce. To chyba najprostszy i najpowszechniejszy sposób na wykonanie takiej tęczowej bransoletki. Oto przewodnik, dzięki któremu krok po kroku nauczysz się sztuki tworzenia słynnych bransoletek.
P

gumki, zacisk S.

1
bransoletka z gumek na palcach
Nałóż pierwszą gumkę na środkowy i wskazujący palec dłoni (jeśli jesteś praworęczna użyj lewej ręki). Skręć gumkę, by powstała ósemka, a następnie zaczep ją na palcu.
2
bransoletka z gumek na palcach
Powtórz tą czynność z dwoma dowolnymi kolorami gumek.
3
bransoletka z gumek na palcach
Wyciągnij dolną pętelkę i owiń ją wokół palca wskazującego nad dwiema gumkami na tym samym palcu. Puść ją, by zaczepiła się pomiędzy dwoma palcami.
4
bransoletka z gumek na palcach
Powtórz tą samą czynność na środkowym palcu, wyciągając dolną gumkę i umożliwiając jej by spadła pomiędzy palcami.
5
bransoletka z gumek na palcach
Dodaj kolejne gumki na palce w wybranych przez ciebie kolorach. Ponownie przeciągnij dolną gumkę i przełóż przez palec wskazujący, a następnie upuść. Powtórz to samo ze środkowym palcem.
6
bransoletka z gumek na palcach
Nie trać nadziei. Na początku bransoletka wygląda jak splątany węzeł, ale po chwili zacznie się kształtować.
7
bransoletka z gumek na palcach
Co jakiś czas wyciągnij bransoletkę, by sprawdzić jej długość. Do wykonania bransoletki dla dziecka będziesz potrzebowała od 30 - 40 gumek. Powinna być na tyle długa, by swobodnie oplatała nadgarstek.
8
bransoletka z gumek na palcach
Użyj zacisku S, by połączyć jeden koniec bransoletki z drugim. Viola! Gotowe.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane