zgredek Halloween

15 pomysłów na halloweenowy kostium dla dziecka

boogeyman - specjalista Tipy.pl
zgredek Halloween
1 z 16
Dziecięce kostiumy są takie słodkie! Halloween to wyjątkowy czas w roku, szczególnie dla dzieci. Nam rodzicom nic nie sprawia większej radości niż przyglądanie się uśmiechniętym buźkom naszych dzieci w swoich ulubionych strojach. Maluchy wyglądają w kostiumach niezwykle zabawnie, ale nie zapominajmy, że również są ludźmi i zawsze powinny być traktowane z szacunkiem. Opcji kostiumów dla dzieci jest tak wiele! Sprawdź jaki kostium wybrać dla swojej pociechy na Halloween i zainspiruj się!
1
Czerwony Kapturek Halloween
Czerwony Kapturek

Czy może być coś bardziej uroczego niż mała dziewczynka w czerwonej pelerynce? Czerwona sukienka, pelerynka i koszyczek to w zasadzie wszystko czego potrzebujesz do stworzenia tego dziewczęcego przebrania. Możesz być pewna, że twoja córeczka będzie zachwycona, a dzięki tobie na kilka chwil przeniesie się do kolorowego świata bajek.
2
Księżniczka

Dziewczynki kochają księżniczki, chyba każda mała dama przechodzi fazę uwielbienia dla tych postaci i chce nosić na głowie diadem lub koronę. W Halloween wszystko jest możliwe, dlatego skorzystaj z okazji i pomóż dziecku zamienić się w królewnę z bajki. Tiulowa spódniczka zrobiona z różnokolorowych kawałków materiału i korona wykonana ze złotego papieru są obowiązkowymi elementami przebrania. Możesz wspólnie s córką ozdobić suknię balową serduszkami lub kwiatkami, które wytniesz z papieru samoprzylepnego.
3
Halloween Indianka
Indianka

Świetna wiadomość dla małych fanek Pocahontas! Spódniczka tutu, opaska z piórkami, warkoczyki, skórzane elementy i pobrzękujące dodatki to wszystko czego potrzebujesz by twoje dziecko zamieniło się w Indiankę.
4
Halloween kotek kostium
Koteczek

Doskonały pomysł dla małych, mniejszych i najmniejszych. Koteczki kochają wszyscy, a w zasadzie niewiele potrzeba, by zamienić swoje maleństwo w kociaka. Spódniczka tutu, leginsy, koszulka, ogonek i kocie uszka. Wszystko w kolorze czarnym jak przystało na Halloween.
5
Śpiąca Królewna Halloween
Królewna Śnieżka

Któż jej nie kocha? Niejednemu dorosłemu zakręciła się łza w oku podczas oglądania tej bajki z dziećmi. Koniecznie tiulowa spódnica do ziemi, w zasadzie możemy poszaleć z kolorami. Świetny pomysł dla dziewczynek, które lubują się w tej postaci. Możemy wykonać kostium wspólnie z dzieckiem, z pewnością bardzo się ucieszy.
6
Dama Halloween kostium dla dzieci
Mała Czarna

Czarny to kolor każdej eleganckiej kobietki. Lekka sukienka, kokardki, czarne lakierki i "ciężka" błyszcząca biżuteria to konieczność, jeśli chcemy zamienić nasze dziecko w gwiazdę wielkiego ekranu. Do tego okulary - muchy i koczek, który możecie zrobić przy pomocy specjalnego wypełniacza.
7
Paw Halloween kostium dla dzieci
Paw

Spódniczka tutu, ostatni krzyk mody rozchwytywany przez rodziców i pawie pióra sprawią, że twoja małe dziewczynka zamieni się w barwnego ptaka. Jeszcze tylko niebieska koszulka i możesz wybrać się ze swoją pociechą na przyjecie z okazji Halloween.
8
Mała Syrenka Halloween
Mała Syrenka

Syrenka Arielka, wszyscy ją znamy i lubimy. By wykonać taki halloweenowy outfit musisz kupić córeczce rudą perukę. Jest to połowa sukcesu. Jeszcze tylko piękna suknia balowa w kolorze wodorostów i gotowe!
9
Sowa kostium Halloween
Sówcia

Dużo dużo tiulu, ewentualnie jakieś piórka, czy skrzydełka z tektury i opaska z wielkimi oczyskami. To wszystko co powinna mieć sówcia, a przynajmniej twoje dziecko, które chce zamienić się w to dumne ptaszysko.
10
Dynia kostium Halloween
Dyniowa Wróżka

Dynia jest kwintesencją Halloween, zatem możesz przebrać dziecko za dyniową wróżkę. Spiczasta czapeczka, pomarańczowa sukienka i trójkątny nosek namalowany na buzi sprawią, że twoje dziecko będzie błyszczeć śród rówieśników.
11
Nietoperz Halloween kostium
Nietoperek

Oczywiście bez typowo Halloweenowego stworka nie mogło się obyć. Przebierz dziecko za nietoperza, będziesz potrzebowała opaski z wielkimi uszami (możesz zrobić ją sama), czarnej maski i peleryny.
12
Biały Łabędź Halloween
Biały Łabędź

Biała pierzasta maska i biała pierzasto - tiulowa spódniczka to marzenie każdej małej baletnicy. Do wykonania tego kostiumu nie potrzebujesz wiele, choć szczegóły mogą być odrobinę pracochłonne (szczególnie przyklejanie piórek).
13
Sok z żuka Halloween
Beetlejuice

Tego pana wszyscy znają z kultowego filmu Tima Burtona "Sok z żuka". Wbrew pozorom niewiele trzeba, by zamienić swojego malucha w Beetlejuice, garnitur w pasy i makijaż w zupełności wystarczą. Jeśli macie czarną marynarkę i spodnie, białe pasy możecie zrobić przy pomocy specjalnych farbek do tkanin. Wzór należy pozostawić do wyschnięcia, a po jakimś czasie przeprasować na lewej stronie. Efekt Łał gwarantowany!
14
Dorotka Halloween kostium
Dorotka

Dla miłośniczek "Czarnoksiężnika z Krainy Oz", kostium Dorotki jest spełnieniem marzeń. Czerwone buciki, niebieska sukienka w drobną krateczkę i warkoczyki, nic dodać nic ująć. Nawet bez pieska Toto Dorotka wygląda uroczo.
15
Olaf kostium na Halloween
Cześć jestem Olaf i brakuje mi trochę ciepła!

Olafa nie da się nie lubić. Mała dziewczynka wcale nie musi być przebrana za księżniczkę, damulkę, wróżkę lub inną słodkość, jeśli nie chce. W takim przebraniu z pewnością zrobi furorę wśród rówieśników i zbierze najwięcej łakoci.
Strona 1 z 16

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

roman
21.01.2015
gdzie można kupić kostium Olafa?