przekąski na halloween

Jak zrobić halloweenowe pizzerinki w mundurkach?

FelicityFelicity - specjalista Tipy.pl
przekąski na halloween
1 z 5
Trudno o łatwiejszą w przygotowaniu, a jednocześnie tak pomysłową halloweenową przekąskę. Pizza w mundurkach to coś, co zaistnieje na twoim stole na długo po tym jak o Halloween zdążysz już zapomnieć. Jednak na tę jedną noc uruchom swoją wyobraźnię i przeobraź to danie w prawdziwie przerażającą ucztę. Pająki z oliwek, zombie z salami, mumie z pasków żółtego sera, twoja lodówka pełna jest potworów, które tylko czekają, żeby się obudzić.
P

duże ziemniaki w łupinkach - umyte, odrapane i nakłute widelcem, tłuszcz w sprayu lub inny, sól morska, sos pomidorowy (może być z dodatkiem ziół), ser mozzarella, dodatki: czarne i zielone oliwki, salami/pepperoni, papryka, pieczarki

1
pizzerinki na halloween
Nagrzej piekarnik do 200ºC. Blachę do pieczenia wyłóż folią aluminiową.
2
ziemniaki w łupinkach na halloween
Ziemniaki (w całości) umieść na blasze i włóż na 40 minut do piekarnika. Czas pieczenia możesz skrócić, gdy ziemniaki szybciej zrobią się miękkie. Wyjmij je wówczas z piekarnika i ostudź.
3
potrawy na halloween
Każdy ziemniak przekrój wzdłuż na pół. Wyskrob środek pozostawiając jedynie 0,5 cm warstwę miąższu mierząc od skórki. Natłuść ziemniaki od spodu (możesz użyć tłuszczu w sprayu lub masła) i połóż do góry dnem na blasze. Włóż je do piekarnika na 10 minut lub do czasu, aż zrobią się lekko złote.
4
pizzerinki w ziemniaku na halloween
Do każdej takiej łupinki nałóż sos pomidorowy i posyp tartą mozzarellą. Udekoruj według uznania oliwkami, salami i papryką. Piecz przez 10 minut lub do czasu, aż ser się roztopi.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane