randka po 50

Randka w późnym wieku - jak sobie poradzić?
szyszunia - specjalista Tipy.pl

Jesteś rozwódką, masz spokojne, ustabilizowane życie, dorosłe dzieci, dobrą pracę i wiele pasji. Przyzwyczaiłaś się do życia w pojedynkę, jednak niedawno poznałaś kogoś, kto o ciebie zabiega. Zgodziłaś się w końcu na spotkanie, ale bardzo się denerwujesz – zarówno pierwszą po latach randką, jak i perspektywą związku. Dopadły cię wątpliwości. Zastanawiasz się, czy dobrze zrobiłaś godząc się na spotkanie. Jak sobie poradzić?
1
Potraktuj tę sytuację jako pretekst do zrobienia czegoś dla siebie – pójścia do fryzjera, założenia ładnej sukienki czy możliwości zjedzenia kolacji w miłym towarzystwie.
2
Wybierając się na pierwszą randkę, nie warto snuć od razu wizji nowego związku. Być może tak się stanie, jednak równie dobrze możecie zostać kolegami czy przyjaciółmi.
3
Takie nastawienie pomoże nieco zmniejszyć napięcie przed spotkaniem. Wynika ono pewnie zarówno z nieprzyjemnych doświadczeń związanych z rozstaniem z mężem, jak i czasem, jaki minął od twoich dawnych randek.
4
Najważniejsze, abyś potrafiła potraktować tę sytuację jako coś zupełnie nowego – bez porównań do innych relacji. Pomyśl o tym, co doda ci pewności siebie i pozwoli poczuć się swobodnie. I nie wymagaj od siebie zbyt wiele, tylko dobrze się bawić.

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane