leczenie anemii

Jak leczyć anemię przy pomocy ziół?

Hallina - specjalista Tipy.pl
Niedokrwistość charakteryzuje się niedoborem żelaza we krwi. W niej zawartych jest wiele substancji wchodzących w skład układu immunologicznego oraz metabolizmu organizmu. Anemia wskazuje, że równowaga twojego organizmu może być zachwiana. Poniżej znajdziesz zioła, które mogą być pomocne w leczeniu anemii.
1

Nasiona kozieradka; są dość popularnym środkiem w walce z niedokrwistością w czasie menstruacji. Jej nasiona pozwolą utrzymać odpowiedni poziom żelaza.

2

Lucerna; podniesie poziom hemoglobiny we krwi i zmniejszy objawy niedokrwistości. Lucerna także doskonale oczyszcza krew.

3

Pokrzywa; oprócz żelaza i witaminy C zawiera duża ilość chlorofilu, który zwiększa produkcję hemoglobiny.

4

Szczaw kędzierzawy; szczaw stymuluje wchłanianie żelaza i szybko podnosi poziom hemoglobiny.

Powiązane porady

opryszczka
zaparcie
aloes

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

agnieszkaf
03.04.2010
Dobra są rowniez cytrusy, porzeczka i natka pietruszki- zawieraja duzo wit. C, ktora pomaga w przyswajaniu zelaza. Latwiej jest kobietom, dla ktorych wyprodukowano specjalne suplementy diety, tym bardziej ze plec piekna jest narazona na comiesieczna utrate krwi. Natomiast nadmiar szczawianow i fitynianow w pozywieniu moze zaburzac wchlanianie zelaza.