stemple z ziemniaków

Jak zrobić stemple z ziemniaków na Halloween?

jeanny - specjalista Tipy.pl
stemple z ziemniaków
1 z 5
Stempelki z ziemniaków w dzieciństwie robił chyba każdy, jeśli nie w domu, to na pewno na pracach plastycznych w przedszkolu lub w szkole. Sporo zabawy jest już podczas wymyślania i wycinania stempelkowych kształtów. A to dopiero początek! Potem za pomocą takich ziemniaczanych stempli i zwykłych farb plakatowych można stworzyć prawdziwe dzieła sztuki. Stempelki z wizerunkiem nietoperza, dyni, ducha oraz kapelusza czarownicy wykorzystamy do ozdobienia zaproszeń, torebek na łakocie, girland i innych halloweenowych dekoracji.
P

ziemniaki, nóż, deska do krojenia, ołówek, ręcznik papierowy, farby plakatowe

1
Umyj i osusz ziemniaki. W zależności od tego, jakie kształty chcesz potem na nich wyciąć, przetnij je na pół wszerz (dynia, duch, kapelusz) lub wzdłuż (nietoperz).
2
Delikatnie narysuj ołówkiem na połówkach ziemniaków kontury nietoperza, dyni, kapelusza i ducha (lub czego tylko chcesz). Następnie sięgnij po niewielki nóż i wytnij je.
3
Dzieci muszą poprosić o pomoc osobę dorosłą. Stempelki powinny prezentować się mniej więcej tak jak na zdjęciu obok. Następnie osusz je w miarę dokładnie za pomocą ręcznika papierowego.
4
Teraz nadszedł czas na to, co w tych stempelkach najfajniejsze. Bierz farby plakatowe i ozdabiaj stempelkami co tylko chcesz! Po każdym naniesieniu farby powinno udać ci się zrobić dwa-trzy wzroki. Nie przejmuj się, jeśli nie wyjdą idealnie. Każdy z nich będzie po prostu wyjątkowy.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Jak wyciąć dynie na halloween?
Dekoracje na Halloween
suchy lód

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane