impreza w klubie

Nocne życie Berlina - jakie kluby warto odwiedzić?
arimor - specjalista Tipy.pl

Wśród młodych ludzi z całego świata zapanowała moda na weekendowe City Breaki. Po nudnym i męczącym tygodniu w pracy chętnie wybierają się ze znajomymi na dwudniowe wypady do wielkich miast, korzystając z promocji samolotowych lub tanich ofert PKP. Jeśli wy też należycie do żądnych wrażeń weekendowych podróżników, szukacie ciekawego miejsca, gdzie moglibyście zaszaleć na zwariowanych imprezach i zasmakować nocnego życia metropolii, polecam przekroczyć granicę sąsiedniego kraju. To właśnie w Berlinie znajdziecie prawdziwą imprezową krainę czarów!
P

Pieniądze, wolny czas, imprezowy strój dopasowany do wybranego klubu

1
so36

Jednym z najbardziej zwariowanych klubów w Berlinie jest z pewnością so36. Wieczór spędzony w tym wyjątkowym miejscu jest jak terapia w domu Szalonego Kapelusznika. Barmani noszą tu szpitalne fartuchy, a przy wejściu dostaje się kostkę cukru nasączoną alkoholem. Co więcej na suficie zawieszony jest wielki zegar, odmierzający czas do Wielkiej Zmiany. Co pół godziny wyznacza on na nowo rytm imprezy, a cała sala zmienia swój klimat i muzykę. Dzięki temu jeden spędzony tu wieczór jest jak cała era w historii muzyki.
2
Weekend

Do wyjątkowych klubów zalicza się także Weekend - mieszczący się na 12 i 15 piętrze starego sowieckiego drapacza chmur Haus des Reises. Na jego dachu klientów gości klimatyczny retro bar, w którym można wznosić toasty aż do białego rana i obserwować wschód słońca nad Alexanderplatz. Weekend jest ponadto chętnie odwiedzany przez gwiazdy i celebrytów, dzięki czemu często można się tu natknąć na prawdziwe sławy.
3
Kit Kat

Jeśli lubicie naprawdę zwariowane imprezy, oryginalny wystrój sal i szalone stroje otaczających was imprezowiczów, koniecznie wybierzcie się do legendarnego klubu Kit Kat! Ten funkcjonujący od 1994 roku klub to idealne miejsce dla tych, którzy lubią ubierać się w oryginalny sposób. Bez wyjątkowego outfitu trudno nawet dostać się do środka. Przekroczenie jego bram zapewnia jednak niezapomniane przeżycia - w środku czekają na was pokazy burleski i kabaretu, szokujące występy fetyszystów i taniec na wielkim parkiecie pełnym barwnych lamp i świateł stroboskopów. Często są tu organizowane imprezy tematyczne - m.in. te związane z różnymi fetyszami.
4
Salon zur Wilden Renate

Jeśli kiedykolwiek marzyliście o imprezowaniu w bajkowo-cyrkowej, po dziecięcemu kiczowatej atmosferze, z pewnością pokochacie to miejsce! To prawdziwy kinderbal dla dorosłych. Poza kolorowymi dekoracjami i wieloma parkietami z bardzo różnorodną, ekscentryczną muzyką, której nie usłyszycie nigdzie indziej, wielką atrakcją klubu jest także naprawdę duży, prawdziwy labirynt. Jeśli zgubicie się w nim w trakcie imprezy, nocne szaleństwo potrwa dłużej niż moglibyście się tego początkowo spodziewać! Czy to nie idealna wymówka do wydłużenia imprezy razem z kimś, z kim chcielibyście spędzić więcej czasu? Latem klub organizuje dodatkowo imprezy pod gołym niebem, podczas których można kąpać się w dmuchanych basenikach dla dzieci, popijając orzeźwiające i niedrogie drinki.
5
About blank

Klub jest tak dziwnym połączeniem trawników, ogrodów, nieużytków i mebli, że trudno opisać go inaczej niż robi to sama jego nazwa. Jest "czymś" niezwykłym i "niczym" jednocześnie. Stanowi kompleks przypadkowo połączonych przestrzeni, który trudno jest opisać jako spójną całość. Funkcjonuje on zawsze od początku lata aż do późnej jesieni, a składa się z ogrodu z dwoma parkietami oraz niewielkiego lasku z porozrzucanymi bezładnie łóżkami i kanapami. Imprezy, na które zaprasza About blank mają różne tematy przewodnie, ale jakie by one nie były, zawsze można się tam poczuć jak w piosence Rykardy Parasol zatytułowanej "Baudelaire": "Mamy łóżka i kanapy do leżenia, wokoło kwiaty pod najwspanialszym z nieb".
6
Chalet

Kolejnym klubem, który chciałabym polecić wybierającym się do Berlina imprezowiczom jest Chalet - miejsce, w którym czas zatrzymał się w okolicach XIX wieku. Najbardziej zdumiewającym elementem klubu jest jego wystrój - będziecie się tu bawić pośród starych żyrandoli i lamp w stylu vintage, staromodnych tapet, głębokich foteli, płonących świeczników i - nade wszystko - całej masy miniaturowych pokoików, w których tak przyjemnie jest się na chwilę zaszyć. Dekadencka atmosfera porwie was już od samego wejścia i nawet nie zorientujecie się kiedy nastanie ranek!
7
Tresor

Na koniec nie mogę nie wymienić berlińskiego klubu-legendy, Tresora. To jeden z największych i najbardziej szanowanych klubów w Berlinie, znany jako miejsce narodzin berlińskiej sceny techno. To właśnie tu wielu najznamienitszych niemieckich DJ-ów rozpoczynało swoją karierę. Ogromne i mroczne wnętrze klubu przypomina nieco scenerię krwawych horrorów. Mroczne hale rozjaśniają bowiem tylko małe zakątki oświetlone światłem czerwonych lamp i rozmigotane światłem dyskotekowych kul i laserów parkiety. Klub posiada ponadto wyjątkowo przestrzenne patio, zbudowane w taki sposób, by jego akustyka pozwalała bawić się klubowiczom na zewnątrz. Można tu nawiązać ciekawe znajomości i uciąć sobie miłą pogawędkę.
?

Wskazówki
Wybierając się do jednego ze znanych berlińskich klubów nie wolno zapomnieć o odpowiednim stroju i zachowaniu. W klubie dla ekstrawaganckich imprezowiczów i fetyszystów (takim jak Kit Kat) należy pamiętać o jak najbardziej oryginalnym stroju. W bardziej eleganckich i modnych lokalach wypada mieć buty na wysokich obcasach i odpowiednią biżuterię. Nade wszystko należy jednak pamiętać o odpowiednim zachowaniu w kolejce przed wejściem. Nie wyciągajcie telefonów, nie wrzeszczcie i nie zaśmiewajcie się w głos - berlińscy "bramkarze" nie lubią takich zachowań i widząc je, mogą w ogóle nie wpuścić was do środka! Lepiej zachowywać się dyskretnie, przybrać wyprostowaną postawę i pewny wyraz twarzy.

!

Uwaga!
Codziennością w berlińskich klubach są niestety powszechnie tam akceptowane narkotyki. Bądźcie gotowi na to, że podczas imprezy niejednokrotnie natkniecie się na mocno odurzonych klubbingowiczów.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane