strój czarownicy Diaboliny

Jak zrobić nakrycie głowy czarownicy Diaboliny - Maleficent?

miss60 - specjalista Tipy.pl
strój czarownicy Diaboliny
1 z 9
Jedna z bohaterek disneyowskiej wersji “Śpiącej królewny”, upiorna czarownica Maleficent, nazwana u nas w Polsce Diaboliną to postać znana chyba każdemu. To ona rzuciła klątwę na nowo narodzoną królewnę Aurorę, córkę króla Stefana. Popularność Maleficent wzrosła, gdy na ekrany kin wszedł film opowiadający historię mrocznej bohaterki z jej perspektywy. Dowiadujemy się z niego, co stało się przed rzuceniem klątwy i po jej zdjęciu. A co powiesz na to, by na tegoroczne Halloween zrobić przebranie Diaboliny? Dowiedz się zatem jak zrobić charakterystyczny czepiec z rogami!
P

foliowe reklamówki na zakupy, szeroka czarna taśma klejąca, nożyczki, folia aluminiowa, dwie rolki po papierze toaletowym, kawałek czarnego materiału o fakturze krokodylej skóry (opcjonalnie)

1
Z pociętych na kawałki reklamówek foliowych utwórz na głowie “podkład”, który zabezpieczy włosy przed posklejaniem taśmą. Zrób to bardzo dokładnie! Potem obklej głowę czarną taśmą tak jak na zdjęciu obok.
2
Tak przygotowany “czepiec” zdejmij z głowy, po czym z jego przodu wytnij trójkąt oraz zakola. Przy okazji też przytnij wystające poza krawędzie fragmenty worków foliowych.
3
Ponownie zabezpiecz głowę foliowymi reklamówkami, zawiązując je tym razem dodatkowo pod brodą (nie pozwól robić tego dziecku samemu!). Potem załóż nakrycie na głowę i zajmij się detalami. Być może będzie trzeba dokleić nieco taśmy z tyłu głowy na dole oraz w okolicach uszu.
4
Dla ułatwienia wkładania i zdejmowania tego nakrycia głowy, zrób nacięcie z tyłu czepca. Trójkąt z przodu głowy możesz dodatkowo ozdobić kawałkiem materiału o fakturze skóry węża.
5
Nadszedł czas na zrobienie charakterystycznych rogów Diaboliny! Do ich stworzenia użyj folii aluminiowej.
6
Przyklej rogi do czepca, a potem przyjrzyj im się krytycznie. Powinny mieć mniej więcej taki sam kształt.
7
Wzmocnij rogi u podstawy za pomocą rolki papieru toaletowego. Teraz wystarczy tylko obkleić je dokładnie czarną taśmą.
8
Najważniejszy atrybut diabolicznej Maleficent gotowy! Dobierz do niego długą czarną suknię i pelerynę, czarne buty, a na końcu zrób makijaż (możesz posiłkować się wskazówkami dostępnymi w tym artykule). Warto też pokusić się o zrobienie długiej laski, czyli różdżki, którą posługiwała się Diabolina.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

Kostium na Halloween
Maska z masy papierowej
Maska ptaka

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

kaisa
30.01.2015
Super, dzięki tej instrukcji zrobiłam nakrycie głowy dla córki. Hit w szkole!