mumia w sarkofagu

Jak zrobić sarkofag z wyskakującą mumią?

jeanny - specjalista Tipy.pl
mumia w sarkofagu
1 z 6
Niektórzy pamiętają pewnie ze swojego dzieciństwa śmieszne zabawki w kształcie pudełka, które po szarpnięciu za sznurek otwierało się, ukazując coś zaskakującego. Oto halloweenowa wariacja na ten temat: malutka mumia ukryta w miniaturowym sarkofagu. Do jej wykonania nie będziesz potrzebować żadnych specjalistycznych akcesoriów i narzędzi. Chwila cierpliwości i stworzysz śmieszną zabawkę-niespodziankę, za pomocą której zaskoczysz niejednego znajomego.
P

pudełko po zapałkach, wydrukowany obrazek z wizerunkiem sarkofagu (poszukaj w Internecie) dostosowany do wielkości pudełka, nici do haftu, koralik, dwustronna taśma klejąca, czarny marker, złoty pisak, duża igła, kartka białego papieru, klej biurowy, nożyczki

1
Za pomocą kleju biurowego lub taśmy dwustronnej przyklej do pudełka obrazek z sarkofagiem. Boki i tył pudełka obklej paskami białego papieru, a następnie pomaluj je czarnym markerem. Wnętrze pudełka pokoloruj złotym pisakiem.
2
Następnie zrób mumię z modeliny. Nie musisz się starać jakoś specjalnie. Liczy się efekt zaskoczenia po otwarciu pudełka, a nie idealny wygląd mumii.
3
Wyjmij wewnętrzną część pudełka po zapałkach. Za pomocą igły i nici w jego zewnętrznej części zrób po obu stronach dziurki i przewlecz przez nie nić. Pozostaw jej zapas po obu stronach.
4
Oba końce nici połącz za pomocą koralika i zwiąż je.
5
Teraz możesz włożyć wewnętrzną część pudełka - oczywiście z mumią, która ukaże się po pociągnięciu za sznureczek z koralikiem.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane