mysz dla kota

Jak zrobić myszkę dla kota z filcu?

angel11 - specjalista Tipy.pl
mysz dla kota
1 z 7
Planujesz kupno nowej zabawki dla swojego kota? Zrób ją sam, to bardzo proste. Całkiem możliwe, że nie będziesz musiał nawet wybierać się do sklepu po potrzebne do jej wykonania akcesoria. I choć tak naprawdę dla kota jest bez różnicy, czy zabawka przypomina gryzonia, czy też ma bliżej nieokreślony kształt, warto poświęcić trochę więcej czasu i stworzyć zabawną filcowa myszkę na sznurku.
P

kawałek filcu, nożyczki, igła, nici, wypełnienie (np. takie przeznaczone do poduszek), włóczka

1
Przygotuj wszystkie potrzebne akcesoria i narzędzia. Następnie złóż kawałek filcu na pół.
2
Ze złożonego filcu wytnij kształt kropli, a następnie zrób kilka szwów niebieską nitką w miejscach, gdzie powinny znajdować sie oczy myszy.
3
Złóż filcowe krople prawą stroną do wewnątrz i rozpocznij zszywanie na okrętkę. Nie zapomnij wszyć ogonka (kawałek włóczki umieść w sposób pokazany na zdjęciu).
4
Z jednej strony pozostaw filc w połowie niezszyty (patrz: zdjęcie). Obróć zabawkę na prawą stronę i wypchaj ją wypełnieniem.
5
Zaszyj otwór. W miejscu, w którym powinien znajdować się nos myszy zrób kilka pętelek imitujących wąsy.
6
I już możesz bawić się ze swoim kotem jego nową zabawką!
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane