domek dla lalek

Jak zrobić domek dla lalek z pudełka?

miss60 - specjalista Tipy.pl
domek dla lalek
1 z 6
Nie ma chyba na świecie małej dziewczynki, która nie marzyłaby o domku dla swoich lalek. Oczywiście w sklepach można dostać przeróżne zabawkowe domki. Niektóre wyglądają wręcz jak apartamenty. Moja dzisiejsza propozycja to taki domek w wersji mini. Przeznaczony jest on dla malutkich laleczek i innych figurek zgromadzonych przez twoją pociechę. To zrobione z ładnego pudełka z przegródkami mieszkanko będzie pełniło również funkcję małego wiszącego regaliku na zabawki. Zrobisz je w kilkanaście minut, a dziecko na pewno będzie zachwycone!
P

kwadratowe pudełko, kolorowe taśmy samoprzylepne, klej biurowy do papieru, nożyczki, papier do scrapbookingu

1
We wnętrzu spodniej części pudełka przyklej cztery równe kawałki kolorowego papieru scrapbookingowego. Każdy z widocznych tu kwadratów będzie ścianą innego pokoiku.
2
Od pokrywki pudełka odetnij boki. Zrobisz z nich przegródki odgradzające pokoiki i piętra. Jeden brzeg przetnij na pół, drugi pozostaw nieprzecięty. Obklej boki kolorową taśmą.
3
Z pozostałych zrób daszek domku. Również obklej je ozdobną taśmą.
4
Taśmą obklej także wewnętrzną stronę boków pudełka. Następnie przyklej przegródki oraz daszek domku w sposób widoczny na fotografii obok. Z tyłu domku za pomocą pistoletu z klejem na gorąco przyklej uchwyt, na którym potem zawiśnie domek.
5
Zawieś domek na ścianie i pozwól wprowadzić się do niego nowym lokatorom!
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane