Jak przebrać się za śmierć?

hairahaira - specjalista Tipy.pl
Lubicie kolędować, ale nie wiecie za kogo się przebrać? Kostium śmierci wydaje się być idealnym rozwiązaniem na tą okazję. Przecież wszyscy wiedzą, że największe „wyrazy uznania” zbierają kolędnicy, którzy wyróżniają się ciekawym ubiorem. Przebranie jest bardzo proste w wykonaniu i nie wymaga dużego wysiłku. Nie ulega wątpliwości, że taki „zabójczy” kostium urozmaici wasz występ i zbierzecie gromkie brawa.
P

* czarny płaszcz,
* czarne ubranie,
* maska (polecam tę dostępną tutaj).

1
Przygotuj czarną lub ciemną bluzę i spodnie. Także przygotuj odpowiedni płaszcz z czarnym kapturem który będzie przykrywał spodnie. Buty mogą być czarne lub ciemne.
2
Twarz

Możesz kupić specjalną maskę lub taką zrobić. Jeśli wolisz zrobić ją sam potrzebne do tego będą: biały papier (wielkość kartki zależy od wielkości twarzy), czarny mazak, sznurek (nitka).

Sprawdź wielkość kartki. Obetnij tam gdzie trzeba żeby była dopasowana do twarzy. Wytnij dziurki na oczy (można także na nos). Narysuj mazakiem twarz kościotrupa. Zrób dwie dziurki po lewej i prawej stronie maski. Przez dziurki przewlecz sznurek lub nitkę.
3
Włosy zwiąż w koński ogon lub jeśli masz krótkie - załóż opaskę, aby ich w ogóle nie było widać. Włosy powinny być zakryte kapturem i zupełnie niewidoczne.

Powiązane porady

sztuczna krew
kostium wróżki

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

Wikaa
26.12.2011
Super !!! był mi bardzo potrzebny bo ja i moje koleżanki mamy chodzić po domach i kolędować ale nie miałam jak się w co przebrać !!! fajny tyle ze wycięłam usta bo trudno mówić itd...
Kasia
15.12.2011
Super że to ktoś dodał bo bym na jasełka stroju nie miała !!! :)***
FunPack HD
05.12.2011
Noo fajnie. Tylko jak się np.występuje to nie za bardzo jest jak mówić.. ;p
Mona xD
31.10.2011
Bardzo Fajne już wiem jak ubrac brata na Hallowen
Bercik
01.11.2010
super pomysł!!!!!!!!!!!!
Klaudus
20.10.2010
super