nachos z mięsem mielonym i serem

Jak zrobić nachos z mięsem mielonym i serem?

KalinkaKalinka - specjalista Tipy.pl
Są dania zwykłe i takie, do których chce się wracać. Są nachos przecięte i takie, które należy pisać wielką literą. Takie właśnie są te - jedyne, wyraziste, prawdziwie meksykańskie: Nachos. Zapieczone w piekarniku z dodatkiem mięsa mielonego, sera i pikantnej papryki stanowią ucztę samą w sobie. A ich przygotowanie jest banalnie proste...
P

0,5 kg mielonej wieprzowiny, 25 dkg pokrojonej na plasterki kiełbasy chorizo, 4 ząbki czosnku (rozgniecione), ½ łyżeczki kminu rzymskiego, ½ łyżeczki chili w proszku, sól do smaku, 1 paczka nachos, 1 papryczka jalapeno (posiekana), 1-2 papryczki chili, 1/3 szklanki czarnych oliwek, 2 szklanki mieszanki serów żółtych (cheddar, mozzarella, gouda itp.)

1
Piekarnik nagrzej do 260°C.
2
Na dużej patelni podsmaż wieprzowinę do czasu, aż straci różowy kolor. Dodaj kmin, chili w proszku i sól. Wymieszaj. Dodaj czosnek i pokrojoną w plasterki kiełbasę chorizo. Całość smaż przez kolejne 3 minuty.
3
nachos zapiekane z serem i mięsem mielonym
Przygotuj formę na pizzę. Na jej dnie ułóż warstwę nachos. Na wierzch nałóż połowę porcji mielonej wieprzowiny, 1 szklankę mieszanki serowej i połowę czarnych oliwek. Powtórz kolejną warstwą nachos, mięsa, sera i oliwek. Na wierzchu ułóż plasterki chorizo i jalapeno.
4
Całość włóż na 5-10 minut do piekarnika, do czasu, aż ser roztopi się. Podawaj ciepłe.

Powiązane porady

pierścień z pizzy
kurczak z mozzarella i pomidorami
Placuszki z kalafiora

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane