emo, dziewczyna emo, emo girl

Jak zostać dziewczyną emo?
emogirlemogirl - specjalista Tipy.pl

Subkultura emo wyłoniła się z ruchu związanego z gatunkiem muzyki o nazwie „indie rock”. Wszystko wskazuje na to, że zagości ona w naszym społeczeństwie na dłużej, sprawiając, że dziewczyny emo postrzegane będą jako fajne, seksowne i bardzo niezależne. Jeśli chcesz zostać dziewczyną emo musisz zastosować się do następujących wskazówek:
1
Słuchaj tak dużo oryginalnej muzyki emo jak to tylko możliwe, zbieraj informacje o zespołach, żeby dowiedzieć się wszystkiego o kulturze, z której wywodzi się styl emo. Nie pomiń takich grup jak Fugazi, Sunny Day Real Estate i innych wpływowych zespołów takich jak Operation Ivy, The Juliana Theory i Jimmy Eats World.
2
Przefarbuj włosy na kruczoczarny, maluj oczy czarnym eyelinerem. Najlepiej, jeśli masz proste włosy, ale nie jest to niezbędne. W każdym przypadku dodanie odrobiny kontrastującego koloru, takiego jak biały, czy nawet różowy, pomoże ci zostać dziewczyną emo.
3
Noś obcisłe, czarne spodnie. Długie skarpety z ironicznie uroczym wzorkiem (gwiazdki, różowe czaszki, a nawet serduszka) na pewno przydadzą się każdej dziewczynie emo. Na obcisłe T-shirty lub koszulki na ramiączkach ubieraj czarne bluzy z kapturem.
4
Sprawiaj wrażenie cichej, nawet jeśli jesteś gadułą. Chodź ze spuszczoną głową. Jeśli chcesz wzbogacić swój styl emo, czesz włosy tak, żeby grzywka zasłaniała jedno oko, pozostawiając drugie odkryte. Używaj bladej szminki lub błyszczyka.
5
emo się nie tną
I pamiętaj - prawdziwi emo się nie tną!
?

Wskazówki
Jeśli masz jakieś wątpliwości dotyczące stylu emo, przyjrzyj się kreskówkowej Emily the Strange Roberta Regera. Wzoruj się na jej wskazówkach dopóki sama nie staniesz się w pełni dziewczyną emo.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (25)

* Pola wymagane

SadAngel
12.11.2017
A jeżeli mam chorobę psychiczną i mam pełno blizn ale kocham tą kulturę to co ?
Lidia
25.02.2016
Osoba która to napisała to idiota!!!! Jak można myśleć że ubierając się inaczej zostaniesz emo.... Ludzie którzy są emo patrzą inaczej na świat....!
Skinheadgirl
20.10.2015
Krótki poradnik jak zostać społeczną ciotą. Masz depresję? Zapewniam, to się leczy.
~Mania
29.09.2014
Jestem też emo i nie wyobraźam sobie, siebie w np. różowej sukience.. chodziaż ja i tak nie chodzę w kieckach czy tam sukniach.. Mnie kręcą czarne rurki ;33
Lisia22
06.05.2013
Emo to ludzie zbyt emocjonalni, inaczej widzący życie a nie z czarnymi włosami i mocnym makijażem -,- Ten kto to napisał.. to totalny debil..
NaciaEmo
30.01.2013
Emo nie można być od tak dla zabawy to trzeba czuć !
kasia :)
18.04.2012
Szczerze mówiąc dłuższy cza zastanawiam się czy chcę ...
Wszyscy widzą we mnie straszne zmiany, a ja sama zamykam się w sobie niczym dwustronne zwierciadło mojego życia. Boje się, że jeżeli stanę się EMO to zrobię sobie krzywdę. Moje wymogi codziennego życia niszczy każda wylana łza z cierpiącej duszy. Co robić ? Jeżeli czas nie uleczy ran ? Boje się przyszłości ... nie wiem czy tego chce, czy nie ...
emo
20.03.2012
EO to stan ducha, a nie sposób ubierania się!!!
Emoskaa
15.02.2012
Kocham EMO !! ; **
TULKU
26.01.2012
faktycznie,jeśli emo-to niezależność TO MUSISZ być taka jaki inne !!! debilizm