Sposoby na oczyszczenie organizmu

dointeria_19981 - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Kiedy stężenie toksycznych substancji jest duże, czujesz się zmęczona, boli cię głowa, masz problemy z koncentracją. Gorzej śpisz, wszystko wyprowadza cię z równowagi. Twoja skóra staje się szara i poszarzała. Nękają cię infekcje, pojawia się alergia. Jak najlepiej oczyścić organizm?
1
Woda niegazowana. Najlepiej pij 1,5-2 l tej wody w ciągu doby: szklankę po przebudzeniu i pół godziny przed posiłkiem. Dzięki temu wypłuczesz toksyny, a jelita i nerki filtrujące całe ciało będą lepiej pracować.
Zielona herbata. Jest bogatym źródłem polifenoli (ma ich kilkakrotnie więcej niż czerwone wino), które wymiatają szkodliwe wolne rodniki. Zwiększają też aktywność enzymów, które ułatwiają zamianę toksyn na rozpuszczalne formy i są szybciej usuwane.
Sok z cytryny. Wyciśnij sok z połówki cytryny, zmieszaj z 100 ml (pół szklanki) ciepłej, przegotowanej wody. Wypity na czczo przed śniadaniem oczyszcza ze zbędnych produktów przemiany materii, które nagromadziły się podczas snu. Ale nie jest on wskazany dla osób z chorobą wrzodową żołądka i dwunastnicy.
2
Jabłkowa. Przez 1-2 dni jako jedyny pokarm jedz jabłka w dowolnej ilości; np. na śniadanie surowe, na obiad gotowane, pieczone, na kolację utarte z łyżką jogurtu. Podczas diety pij wodę mineralną, sok jabłkowy, herbatę jabłkową. Jabłka zawierają pektyny, które wypłukują z jelit zalegające, niestrawione resztki. Pieczone poprawią pracę trzustki i wątroby.
Owocowo-warzywna. Zrób sobie 3-dniową kurację i w ciągu dnia jedz 1-1,5 kg świeżych warzyw i owoców (w całości lub pij soki), dzieląc je na 6 posiłków: buraki czerwone, seler, jabłka, melony, brzoskwinie, jagody, wiśnie, jabłka, gruszki (wyklucz warzywa strączkowe).
Pij 1,5-2 l mineralnej niegazowanej wody. Znajdujący się w warzywach i owocach błonnik pokarmowy jest ważny podczas trawienia i odtruwania. To on szybko transportuje zanieczyszczenia na zewnątrz.
3
Produkty fermentowane: maślanka, kefir, jogurty, a także sok z kiszonej kapusty hamują namnażanie chorobotwórczych bakterii w układzie pokarmowym;
Ruch: regularne ćwiczenia i aktywność fizyczna przyspieszają przemianę materii i usuwanie toksyn z organizmu (także wraz z potem);
Preparaty oczyszczające organizm: mogą być w formie herbatek i tabletek; utrudniają wchłanianie się tłuszczów, wiążą toksyny, ułatwiając ich transport na zewnątrz.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Właściwości herbaty Uulung
przyprawa zastępująca sól
piękne włosy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane