emo, jak zostac emo, emo girl, styl emo

Jak zostać emo?

emogirlemogirl - specjalista Tipy.pl
Termin „Emo” jest skrótem od słowa „emocjonalny”. Emo to coś więcej niż tylko stosunek do świata, to również sposób bycia, ubierania się, odczuwania. Poniżej zamieszczam kilka porad, które pomogą ci zostać emo i zrozumieć tą zyskującą coraz większą popularność kulturę.
1
Muzyka. Emo to przede wszystkim gatunek muzyki, dlatego musisz być związany ze sceną muzyczną, żeby nikt nie nazwał cię pozerem. Naucz się grać na jakimś instrumencie albo przynajmniej kup sobie jakiś! Zrób sobie dużo zdjęć i umieść je w internecie. Jeśli nie stać cię na gitarę, pisz poezję! Poezja emo może opisywać różne emocje, lepiej jednak skupić się na tych złych. Słońce i słodkości nie są w stylu emo, więc upewnij się, że kiedy piszesz wiersze jesteś zły lub smutny. Poezja jest dobrym sposobem wyrażenia twoich emocji. Nie masz problemów? Wymyśl je! Narzekaj na to, jak bardzo czujesz się odizolowany od świata i rozczarowany życiem. Zespoły, których słuchasz muszą silnie oddziaływać na twoje emocje. Jeśli muzyka jest głośna, a teksty dołujące – to na pewno emo.
2
Kolor włosów. Naturalny kolor włosów nie jest emo. Żeby zostać prawdziwym emo prawdopodobnie będziesz musiał przefarbować włosy. Kruczoczarny lub tleniony blond to dobre kolory, na które możesz nałożyć pasemka różnych jaskrawych kolorów. To podkreśli twoją oryginalność. Nie bój się używać więcej niż jednego koloru, ale uważaj żeby nie przesadzić.
3
Fryzura – zazwyczaj asymetryczna, może mieć wiele warstw różnej długości. Znakiem charakterystycznym fryzur emo jest skośna grzywka, która zakrywa twarz. Musisz zasłonić co najmniej jedno okno, żeby pokazać, że nie chcesz oglądać świata, ani nie życzysz sobie, żeby on oglądał ciebie. Eksperymentuj z włosami, zwiększ ich objętość. Możesz je nawet natapirować. Wykończ fryzurę nakładając opaski i dużo spinek w kształcie kokardek.
4
Strój emo. Twój strój musi odzwierciedlać twój nastrój. Styl emo jest połączeniem punka i gotyku, co znaczy że twoja fryzura i ubranie powinny być czarne, przetykane w niektórych miejscach neonowymi paskami lub groszkami. Naszywki z logo zespołów są bardzo emo. Koniecznie rób wszystko na odwrót. Nic nie powinno leżeć na tobie dobrze: koszulki o rozmiar za małe, bluzy z kapturem kilka rozmiarów za duże, a co najważniejsze – megaobcisłe jeansy w rozmiarze twojej ośmioletniej siostry. Jako dodatki: paski z ćwiekami, rękawiczki bez palców, przypinki z nazwami zespołów i tyle bransoletek, by zasłaniały nadgarstek, udając, że kryjesz pod nimi samookaleczenia.
5
Makijaż. Eyeliner! Nie ma znaczenia, co zrobisz z twarzą - dopóki nie masz na oczach dużej ilości eyelinera, nie jesteś emo. Nałóż dużą jego ilość dookoła oczu, pomaluj na ciemno powieki. Jeśli wyglądasz, jakby ktoś ci podbił oczy, to znaczy, że osiągnęłaś właściwy efekt. Dodatkowo, nałóż na twarz podkład tak jasny, jak tylko pozwala ci odcień twojej karnacji . Koniecznie pomaluj paznokcie na czarno.
6
Nastawienie. Właściwe nastawienie to podstawa. Ludzie oczekują od emo, że będą nieśmiali i zdołowani. Ale ważniejsza jest wrażliwość i wyciszenie. Unikaj konfrontacji, bądź introwertykiem, naucz się tłumić w sobie emocje.
?

Wskazówki
Pamiętaj, że emo to nie tylko styl ubierania się, ale i filozofia życia. Zapoznaj się dobrze z kulturą emo, żeby zostać prawdziwym jej członkiem.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

makijaż emo
emo zdjęcia
hipsterzy

Podobne porady

Komentarze (23)

* Pola wymagane

Negatywna
15.11.2016
Haha xP Że, ludzie nabierają się na tego trolla xD Wiara w ludzi stracona na zawsze. Swoją drogą fajny pomysł.
Haniie
27.05.2016
O boże, trochę to śmieszne. To opis jak udawać emo, czy jak im się stać? ;') Błagam, żeby być emo mam udawać że gram na gitarze, nawet se ją kupie, ale nie umiem grać XD Lol
Yurikø
01.03.2016
Kolorowe dodatki? Chyba wam się pomyliło emo z gimbazą. Osoba należące do tej subkultury NIE chcą się wyróżniać. Zamykają się muzyce zespołów takich jak MCR (który nie jest emo, ale należy do emo trinty i jest bardzo emocjonalny) Fall out Boy czy Panic! At the disco. Włosy mają z reguły czarne lub brązowe. Ubierają się na czarno-czerwono, ponieważ nie chcą aby ludzie zwracali na nich uwagę.
Są to po prostu osoby skromne i zamknięte w sobie. Pozdrawia tru emo.
wszedzieIdioci
11.05.2015
Genialna prowokacja autorze :D
Swirnieta
06.02.2015
Emo , mozna byc wtedy jak ktos Ci cos zrobi albo jak przezyjesz szok i bedziesz miec chec odciecia sie od innych,niezwracania na nic uwagi ,nie ma na to sposobu
Emo_Mino
09.09.2013
Prędzej to jest styl Scene, niż Emo. Wiem coś o tym z doświadczenia. Mam Bekę czytając to :D Pozdrawiam autorkę z kpiącym uśmieszkiem. Jak czegoś nie wiesz, to po prostu się nie odzywaj na ten temat, co? Radzę ci :D
zan 6
18.02.2013
czyzby prowokacja?
jesli tak to bardzo udana, jesli nie...
to debilny watek :D
emo to jeden wielki "shit"
po prostu wiocha i udawana tandeta..
najbardziej rozbawil mnie tekst
"Naucz się grać na jakimś instrumencie albo przynajmniej kup sobie jakiś! Zrób sobie dużo zdjęć i umieść je w internecie. Jeśli nie stać cię na gitarę, pisz poezję"
haha po prostu boskie!
:D
s.
28.12.2012
NIE MOŻNA TAK Z DNIA NA DZIEŃ SOBIE POWIEDZIEĆ, ŻE BĘDZIE SIĘ EMO! POJEBANE 12LATKI ZOBACZĄ ZDJĘCIA CHŁOPAKA W STYLU EMO I MYŚLĄ "O, JAKI SŁIT, TEŻ TAKA BĘDĘ" . JEBANY BŁĄD ! NIEKTÓRZY NIECH SOBIE MYŚLĄ, ŻE EMO JEST ZJEBANE, ŻE TO POZERSTWO, INNI, ŻE TO JEST SUPER I WGL. ALE LUDZIE, PAMIĘTAJCIE SIĘ. MAM 16 LAT, UBIERAM SIĘ W STYLU EMO OD LAT 3, BO Z TAKIM IMAGEM CZUJĘ SIĘ NAJLEPIEJ, CZUJĘ SIĘ SOBĄ. DOBIJAJĄ MNIE TEKSTY W STYLU "ALE CZY MOGĘ BYĆ EMO, SKORO MAM X LAT?". CZASAMI DOBIJA MNIE TO, CO PISZĄ TAKIE DZIECI, JAK WY TUTAJ. I NIKOGO TU NIE OBRAŻAM. DOBRA, ZGADZAM SIĘ - SĄ TACY, KTÓRZY CZUJĄ SIĘ DOWARTOŚCIOWANI I FAJNI, BO SIĘ WYRÓŻNIAJĄ, ALE TAK NIE POWINNO BYĆ! PRZECZYTAJĄ W NECIE, ŻE EMO STAJE SIĘ POPULARNE, ŻE TO TYLKO MALOWANIE OCZU I GRZYWKA NA PÓŁ TWARZY I MÓWIĄ SOBIE, ŻE TEŻ TACY BĘDĄ, BO TO JEST MODNE. LUDZKA GŁUPOTA NIE ZNA GRANIC..
kluska
17.08.2012
czy morzna stac sie emo bez farbowania wlosuw obcinanie i kolczykow
Czeko Tubki
03.07.2012
Dla mnie to debilstwo być takim emo. Ludzie myślą że mają kompleksy bo miłość życia ich rzuciła i robią sie na emo z rozpaczy. Takie coś to pierdoły problemy to miliony dzieci ginące z braku jedzenia i wody. A rozpuszczeni nastolatkowie którzy mają kolorowe włosy czarny ryj z eyelinera i kolczyki na mordzie i pempku i mają wszystko myślą że są fajni. Dziękuje to wszystko na temat emo .,.