renifer z korka po winie

Jak zrobić renifera z korka?

miss60 - specjalista Tipy.pl
renifer z korka po winie
1 z 4
Przygotowania do Bożego Narodzenia czas zacząć! Jednym z jego elementów, przynajmniej w tych domach, w których niepodzielnie panują dzieci, jest wspólne robienie ozdób na choinkę. Moja dzisiejsza propozycja to uroczy reniferek zrobiony z korków po winie. Jak widać świąteczne drzewko można udekorować ozdobami wykonanymi z zupełnie niepotrzebnych rzeczy. Twoje dzieci na pewno będą zachwycone, gdy zawiśnie na nim malutki korkowy Rudolf Czerwononosy.
P

trzy korki po winie, skrawki tkanin, odrobina sznurka jutowego, czerwony koralik, plastikowe oczy, ostry nóż, pistolet z klejem, kawałek kordonka, czerwona wstążeczka

1
Jeden korek pozostaw w całości. Drugi przetnij w poprzek na pół (jedna jego połowa będzie ci niepotrzebna). Trzeci przekrój wzdłuż, a następnie w poprzek - tak, by powstały cztery jednakowe części. Będą do nogi renifera. Uwaga: przekrojeniem korków powinna zająć się osoba dorosła!
2
Do całego korka przyklej z jednej strony połówkę drugiego - w ten sposób powstanie głowa reniferka. Po przeciwnej stronie przymocuj cztery nogi. Przyklej Rudolfowi nos, poroże, oczy, ogonek i poroże. Możesz go oczywiście ozdobić według własnego gustu (w zależności od tego, jakie posiadasz materiały).
3
Na koniec przymocuj do reniferka czerwoną wstążeczkę. I już możesz go powiesić na choince!
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane