kartki świąteczne

Jak zrobić kartki bożonarodzeniowe w stylu rustykalnym?

angel11 - specjalista Tipy.pl
kartki świąteczne
1 z 6
W dzisiejszych czasach coraz więcej z nas rezygnuje z wysyłania kartek z życzeniami świątecznymi. Ograniczamy się do wykonania telefonu lub wysłania maila czy lakonicznego smsa. A szkoda… Telefony, smsy i maile są ulotne. Inaczej jest z kartkami, które bliscy mogą sobie potem postawić pod choinką czy na półce. Taka kartka za każdym razem będzie im przypominać o naszej pamięci. Zresztą miło im będzie wyjąć ze skrzynki coś innego od rachunków i ulotek reklamowych. A kiedy zobaczą, że kartka została zrobiona własnoręcznie, ucieszą się tym bardziej! Oto dwa wzory na bożonarodzeniowe kartki w stylu rustykalnym.
P

Kartka z bałwanem: papier - baza do kartek (kolor grafitowy), biały karton, dziurkacz ozdobny/wykrojnik - różne rozmiary kół (zamiast niego możesz posłużyć się szablonami i nożyczkami), specjalna pasta imitująca śnieg (można ją kupić w sklepie dla plastyków), pędzel piankowy, klej w pistolecie, patyczki, miniaturowa czapka i szalik do kompletu;  Kartka z gwiazdką: papier - baza do kartek (kolor grafitowy), gwiazdki z papieru (możesz je zrobić w ten sposób - instrukcja), klej w pistolecie, biały karton, prostokątny kawałek juty (lub innej podobnej tkaniny), tasiemka koronkowa, złota farba akrylowa, pędzel, dziurkacz ozdobny/wykrojnik - koło

1
Kartka z bałwanem

Z białego kartonu wytnij trzy koła o różnej średnicy oraz podłoże, na którym będzie stał bałwan. Następnie za pomocą pędzla piankowego pokryj je pastą. Odczekaj aż wyschną i przyklej je do kartki bazowej w sposób widoczny na fotografii obok.
2
Przyklej bałwanowi szalik oraz czapkę. Poczekaj aż klej dobrze “złapie” i voila! Oczywiście jeśli chcesz, możesz bałwankowi dorobić oczy, nos i guziki.
3
Kartka z gwiazdką

Papierowe gwiazdki pomaluj na złoto i odczekaj aż wyschną. Być może będziesz musiał nanieść drugą warstwę farby.
4
Przyklej do kartki - bazy kawałek juty, a na nim koronkową tasiemkę (powinna przebiegać przez środek jutowego prostokąta).
5
Z białego kartonu wyklej koło, po czym przyklej je na środku jutowo-koronkowego paska. Na środku koła przyklej pomalowaną na złoto papierową gwiazdkę. Koniec!
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane