ściąganie

Sposoby na łatwe i skuteczne ściąganie

Anko77Anko77 - specjalista Tipy.pl
ściąganie
1 z 10
Zbliża się kartkówka, sprawdzian lub ważny test, a Tobie nie chce się uczyć, nie miałeś czasu lub kompletnie o tym zapomniałeś? Szukasz prostego, skutecznego i szybkiego sposobu na ściąganie, ale obawiasz się, że nauczyciel Cię przyłapie? Nie martw się. Niejednokrotnie każdy z nas znalazł się w takiej sytuacji i wyszedł z niej obronną ręką. Przedstawiam kilka dobrych i sprawdzonych sposobów na ściągnięcie na kartkówce, klasówce lub sprawdzianie.
1
Ściągawka w piórniku
Pierwszym wszystkim dobrze znanym sposobem jest karteczka ze ściągawką w piórniku. Musi być ona niewielka, niezauważalna. Najlepiej wydrukowana, bo wtedy dobrze jest ją rozczytać! Tak przygotowaną kartkę wkładamy do naszego piórnika. Kiedy pragniemy skorzystać ze ściągi, zaglądamy do niego, udając, że czegoś szukamy!
2
Ściągawka na plastrze
Kolejnym sposobem jest założenie na palec plastra i napisanie na nim ściągawki! Należy zachować przy tym szczególną ostrożność, ponieważ ściąga znajduje się na widoku, nauczyciel może ją dostrzec w momencie, kiedy pochyli się nad Tobą, żeby sprawdzić zadanie!
3
Szkolny identyfikator
Trzeci sposób dotyczy osób, których obowiązuje w szkole identyfikator. Polega on na tym, że na kartce wielkości identyfikatora zapisujemy ściągawkę, a następnie wkładamy ją w etui na identyfikator. Ściągasz do woli, a kiedy nauczyciel do Ciebie podchodzi, szybkim ruchem odwracasz identyfikator na drugą stronę. Sprytne i niezawodne!
4
Szkolna ławka
Z doświadczenia wiadomo, że ławki nie służą tylko jako podkładka pod rzeczy prywatne! Lekko ołówkiem zapisujesz ściągę na ławce i egzamin zdajesz na 5!
5
ściąganie z książki
Chociaż nauczyciele każą chować książki do plecaków, to i tak bez problemu można z nich skorzystać! Wystarczy siąść pod oknem i cicho, bezszelestnie przerzucać kartki, kiedy nauczyciel nie patrzy lub skupia swą uwagę na kimś innym.
6
ściąga
Idealnym, choć wymagającym wiele poświęcenia i odwagi sposobem jest mała zamiana. Polega ona na tym, że siadasz w ławce z największym "kujonem" w klasie, po czym zamieniacie się sprawdzianem! Dobry kolega szybko uzupełni twoje zadania i z pewnością zdąży zrobić swoje. Należy zachować przy tym jednak rozwagę i ostrożność, bo można narobić problemów nie tylko sobie, ale i koledze.
7
Zdradliwy but
Ściągawka na podeszwie buta zawsze się sprawdza. Wystarczy upuścić długopis na ziemię, po czym powoli się po niego schylić, jednocześnie doczytując wszystko, co jest Ci tylko potrzebne!
8
ściąganie
Przed lekcjami piszesz ściągę, po czym wkładasz ją w rękaw swetra lub bluzy. Kiedy znikasz z zasięgu wzroku nauczyciela, wyciągasz ją i spisujesz odpowiedzi! Nie daj się złapać i ściągaj do woli.
9
Spódnica w górę!
Sposób pt. " Spódnica w górę". Dotyczy on tylko dziewczyn! Na dzień sprawdzianu, klasówki czy testu przychodzimy w dłuższej spódniczce. Przed lekcją piszemy ściągawkę, po czym taśmą przyklejamy ją na udzie. Kiedy zechcesz zajrzeć wystarczy odsunąć troszkę w górę spódniczkę i spisywać! Nawet jeśli nauczyciel będzie coś podejrzewał, to przecież nie podniesie Ci spódnicy do góry!
?

Wskazówki
* Aby ściąganie było niezauważalne, dobrze by było korzystać z różnych sposobów, a nie z jednego.

!

Uwaga!
* Żaden z powyższych sposobów nie gwarantuje ci ściągnięcia wszystkich odpowiedzi lub nieprzyłapania przez nauczyciela!
* Ściągasz na własną odpowiedzialność!

Strona 1 z 10

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Takimka
19.12.2018
Dodałabym ściągi na chusteczce higienicznej. Polecam
Lolek
21.10.2018
Nie tylko dla dziewczyn ja zakładam luźne krótkie spodenki najlepiej z wf i tyle